"לא רוצה להיות מוגבל"

סער: לא פוסל את לפיד; נתניהו: יצא המרצע

סער אמר היום בריאיון, כי אינו שולל אפשרות לרוטציה עם לפיד: "אני לא מגביל את עצמי" • נתניהו: "יצא המרצע מן השק. הצבעה לבנט וגדעון - ממשלת לפיד ובחירות" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער (צילום: תומר נויברג, פלאש 90 )

פחות מ-14 שעות לפתיחת הקלפיות, ואמירה אחת של יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, יכולה להעיד על התכנונים להרכבת ממשלה ביום שלאחר הבחירות.

סער, שחלק נכבד ממסע הבחירות שלו התבסס על כך שהוא "היחיד שלא פסול" וש"לפיד לא יוכל להרכיב ממשלה", אמר בריאיון ב'חדשות 12' כי ממשלת רוטציה עם יו"ר 'יש עתיד' היא אפשרות שהוא אינו מוכן לבטל: "לפיד לא יכול להרכיב ממשלה, אבל לא חייבתי ולא שללתי אפשרויות של רוטציה. לא חושב שהתחייבות כזו נכונה".

בדבריו התייחס סער לחתימת יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, על "מסמך התחייבות" לפיו לא יתן ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה. בדבריו רמז סער על ההבדל הקיים בין מסמך ההתחייבות עליו הוא חתם, בתחילת מערכת הבחירות, לפיו לא יישב בממשלת נתניהו, לזה של לפיד: "אני לא מחתים את עצמי על מגבלות לא הכרחיות".

יו"ר 'תקווה חדשה', המרכז את עיקר המאבק שלו בישורת האחרונה מול 'ימינה', תקף את העומד בראשה, נפתלי בנט: "בנט עשה דבר שלא ייעשה. הוא אדם עלוב, ורמאי אחד כבר יש לנו".

האבסורד: אם הפוליטיקאים ינצחו, אנחנו נפסיד

רה"מ נתניהו הגיב על הדברים בריאיון בגלי צה"ל: "יצא המרצע מן השק. מה שגדעון ובנט הסתירו במשך חודשים מתגלה ערב בחירות. כשבנט וגדעון קורסים בסקרים הם מתחילים לומר את האמת: הצבעה עבורם תביא ממשלה עם לפיד ובחירות חמישיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר