"והגדת לבנך"

חול המועד בכיכר; תכני איכות בשלל נושאים

ימי הבחירות הטרופים השכיחו מאיתנו מעט את ימי החירות. 'כיכר השבת' שמח להציג תכנים בשלל נושאים שישודרו בחול המועד. הכנסו וצפו בטעימה קטנה ממה שמחכה לכם (והגדת)

התכנים שיוציאו אתכם לחירות, לכל המשפחה (צילום: shutterstock)

אדי חומרי הניקוי הולכים ונעלמים וניחוחות בישולי החג הולכים וקרבים. ימי חול המועד ידועים כימי התרוממות הרוח, בהם יש קצת שלוות הנפש משאון החיים עצמם. בימים שלישי וחמישי, ישודרו תכנים שהופקו במיוחד לחג החירות בשלל נושאים מרתקים, ביניהם- פאנל חינוך עם האנשים המוכרים מתחום זה, תכני הומור לרוממות הנפש, מוזיקה, ועוד ועוד...

הנה חלק ממה שיחכה לכם השבוע-

'את פתח לו'

התכנית 'את פתח לו', בהגשתו של אלי דן תעסוק בהתמודדויות עם מי שמכונים ה-'נוער הנושר' בסדרה של שני פרקים, בה יתארחו אנשי החינוך הרב ד"ר שלום סרברניק והרב אבא טורצקי. השלשה ידונו בבעיית הנוער המתמודד ואיזה פתרונות ניתן לספק להם.

'כנגד ארבעה בנים'

בתכנית נדבר על אותם ארבעה בנים גרסת תשפ"א, הרב ד"ר שלום סרברניק יעשיר בתכנית מתוך עשרות שנות ניסיון בתחום החינוכי אודות אותם בנים.

המבקר

אחרי תכני חינוך עשירים, נעצור לאתנחתא מוזיקלית בתכניתו האהובה של נתנאל לייפר 'המבקר', בה יתארחו בספיישל פסח הרב מוטי ודניאל קורנפלד, אבא ובן, שמשמשים גם כצמד מוזיקלי עם סיפור חיים מרגש.

ושמחת בחגך

כנגד ארבעה בנים דיברה תורה. בכל הכנות, אם היה עוצר אתכם אדם ומבקש לענות לו איזה בן מארבעת הבנים אתם, מה הייתם עונים? כתב 'כיכר', משה מנס, תפס את דמויות מוכרות במסדרונות 'כיכר השבת', והפתיע אותם עם השאלה הזאת. התשובות- בתכנית.

'והגדת לבנך', ספיישל שידורים בחול המועד, בימים ראשון החל מהשעה 14:00 ושלישי החל מהשעה 13:00, בשידור חי ולאחר מכן ב-'כיכר VOD'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר