הערב שלפני

"רפואה והצלחה": הפתקים של נתניהו בכותל המערבי

הערב האחרון שלפני הבחירות, צוין גם הפעם על ידי ראש הממשלה נתניהו בביקור בכותל, עם רעייתו שהחלימה מניתוח; אלו הבקשות שבני הזוג כתבו בפתקים שהטמינו בין האבנים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני הזוג נתניהו בכותל, הערב (צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הערב (שני) בכותל המערבי, כדי להצטלם כשהוא מתפלל להצלחתו בבחירות שיקבעו מחר את גורלו הפוליטי והאישי - כפי שעשה במערכות הבחירות הקודמות.

נתניהו הגיע למקום עם רעייתו שרה, שמחלימה בימים אלו מניתוח תוספתן שעברה, כאשר בפתח האתר המקודש נפרדו דרכיהם: זה לרחבת התפילה המוכרת וזו לעזרת הנשים המסורתית.

לאחר צאתם מהמקום, פרסמה לשכת ראש הממשלה את הפתקים שבני הזוג הטמינו בין אבני הכותל, כפי שנוהגים רבים, ובהם בקשותיהם האישיות והציבוריות.

"מודה לבורא עולם שיצאנו בשלום מהקורונה", כתב נתניהו, "מודה על החלמתה של רעייתי האהובה שרה, מתפלל לניצחון בבחירות למען מדינת ישראל ולמען כלכלת ישראל ומתחייב להמשיך לפעול למען כל אזרחי ישראל".

"מתרגש לגעת בקיר": נתניהו, במערכת בחירות קודמת (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

גברת נתניהו האריכה יותר בכתיבתה. "בתפילה לניצחונו הגדול של בעלי, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהוא ניצחון למדינת ישראל, לארץ ישראל ולעם היהודי", פירטה הרעיה, "שמור עלינו ממגפות, רפואה שלימה לחולי הקורונה ונחמה למשפחות שאיבדו את יקיריהן במחלה הקשה".

"עבור משפחתי אבקש בריאות שלמה, לשלום בעלי, לשלום ילדי יאיר ואבנר ולהחלמה מהירה ומלאה מהניתוח וחזרה לחיים מלאים. בעזרת השם, רפואה, בריאות והצלחה גדולה, והודיה גדולה לבורא עולם על ההחלמה מהניתוח", סיימה שרה נתניהו את תפילתה.

(צילום: דוברות)
(צילום: דוברות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר