תיעוד מזעזע

"בגלל ההסתה": נהג אוטובוס התנפל על אברך והיכה

אברך שמיהר עם יציאתו מהקלפי לאוטובוס, וכאשר ראה שדלתו סגורה, נקש עליה - הוכה קשות בידי הנהג שיצא אליו. "זה בגלל ההסתה", הוא בטוח, בשיחה עם 'כיכר'. צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

אלימות קשה בעקבות ההסתה: אברך שמקום הצבעתו רשום בבני ברק, מיהר עם יציאתו מהקלפי לאוטובוס, וכאשר נקש על דלתו הסגורה, יצא הנהג והיכה אותו קשות.

הצעיר, תושב אשדוד, רצה להספיק את האוטובוס לאחר ההצבעה, ודפק על הדלת לאחר שהנהג סגר אותה. בתגובה, ירד הנהג מהאוטובוס, והטיח בעוצמה את אגרופו בפניו.

משה, האברך שהותקף, משחזר את אשר אירע לטענתו, בשיחה עם 'כיכר השבת': "הייתי בדרך לעבודה באשדוד, באתי לעלות לאוטובוס, דפקתי בעדינות על הדלת שיפתח לי, והוא בתגובה ירד בזעם והתחיל לקלל".

"אבל הוא לא הסתפק בגידופים", ממשיך האברך ההמום: "לפתע הוא נתן לי אגרוף לפנים ופצע אותי. המשקפיים שלי עפו 10 מטר מחוזק המכה, ונשברו לי. מאז כולי מסוחרר. אני עכשיו בדרך לרופא".

הצעיר מוסיף ומתאר כי "עוברי אורח הזעיקו את כוחות המשטרה, שגבו עדויות ממני ומהנהג", ומסיים: "אדם כזה לא ראוי להיות נהג אוטובוס. לדעתי הוא עשה את זה בגלל ההסתה נגד החרדים בתקופה האחרונה".

בעקבות האירוע החמור הודיע סגן שר התחבורה אורי מקלב, כי הורה לרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפתוח בחקירה. "אסור שמקרים מעין אלו יתקיימו. נהג אלים צריך לעמוד לדין", אמר.

חבר הכנסת יעקב טסלר עדכן, כי לאחר פנייתו לחברת אפיקים, המעסיקה את הנהג האלים, הוא הושעה באופן מיידי ויוזמן לשימוע לקראת פיטוריו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר