גפני כועס. צפו

"ליברמן הוא אנטישמי שצריך להעמידו לדין; נמחק לו את החיוך"

יו"ר יהדות התורה גפני תקף את יו"ר ישראל ביתנו ליברמן, לאחר סרטון בו נצפה אומר כי החרדים נוהרים לקלפיות. "כשנתניהו עשה את זה על הערבים, המדינה רעשה. עכשיו שותקים", זעם. צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גפני זועם (צילום: דוברות)

פחות משמונה שעות לסגירת הקלפיות, ואירועים נוספים של הסתה נגד הציבור החרדי מסעירים את הציבור: דבריו של אביגדור ליברמן כי "החרדים נוהרים לקלפיות" ומכת אגרוף שספג אברך מנהג אוטובוס.

לפני כשעתיים, כזכור, קרא ליברמן בכיכר דיזנגוף לחילונים לצאת להצביע, והסלים את המתקפה על החרדים: "הם נוהרים לקלפיות, עכשיו תורם של החילונים ללכת ולהצביע. בבחירות האחרונות כ-1,200,000 איש בערים עם רוב חילוני מובהק לא הגיעו לקלפי".

"אני קורא לכם תלכו להצביע. רק כאן בתל אביב כמעט 5 מנדטים בבחירות הקודמות לא באו להכריע", הוסיף יו"ר מפלגת ישראל ביתנו.

בעקבות כך תקף יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, בחריפות רבה, את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, והשווה את היחס התקשורתי לדברי נתניהו בעבר כי "המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי", ליחס לדברי איווט היום.

ההסתה של איווט (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

"כשביבי אמר על הערבים שנוהרים לקלפיות, כל המדינה רעשה וגעשה, הוא היה צריך לחזור בו וכל מה שנלווה. עכשיו עומד האנטישמי הזה, ליברמן", זעם גפני, "ואומר 'החרדים נוהרים לקלפיות' וכולם שותקים. גם סמוטריץ' והשמאל. כולם שותקים על הדבר הזה, שהוא נורא ואיום".

גפני טען, כי ליברמן צריך להיעצר בגין הסתה לאלימות נגד החברה החרדית: "רשויות אכיפת החוק צריכות להעמיד את האנטישמי הזה לדין על כל האמירות האלה, אבל המדינה שותקת. את התשובה אנחנו ניתן בקלפי, כדי למחוק את החיוך של האנטישמי הזה, ליברמן".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר