שוחרר למעצר בית

בחקירה התגלה: החרדי תקף צוות תקשורת

בחורי חרדי צעיר תושב ירושלים, נעצר אמש, במהלך הפגנות על קברים בגוש עציון. העצור חשוד כי תקף כלי תקשורת זרה במאה שערים • השופט שחרר את החשוד למעצר בית (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה. הפגנה בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בחודש ינואר, השנה, צוות של כלי תקשורת זרה הותקף במאה שערים ומכוניתם נהרסה כליל, אתמול (רביעי) המשטרה הצליחה לשים יד על אחד החשודים.

מדובר בבחור בן 19 תושב ירושלים, שידיו רב לו בהפגנות ומחאות, והוא נתפס במהלך הפגנה על קברים באזור גוש עציון. תחילה העובר הצעיר לחקירה במשטרת ביתר עילית.

במהלך החקירה התברר כי החשוד נדרש לחקירה בעקבות תקיפת כלי תקשורת זר.

ארכיון. הפגנות הרכבת הקלה

הצעיר חשוד כאמור במעורבות באירוע תקיפת צוות תקשורת זר במאה שערים, ומעורבות באירוע גרימת נזק במהלך חודש פברואר באתר עבודות תוואי הרכבת הקלה בירושלים.

החשוד נחקר אך שתק בכל מהלך החקירה ולא הסכים לשתף פעולה עם החוקרים. בשעה זו הוא מובא לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

עדכון: המשטרה ביקשה בבית משפט להאריך לחשוד את המעצר בחמישה ימים, אך בית משפט שחרר אותו למעצר בית.

על החשוד יאסר להשתתף בהפגנות או אירועי מחאה כנגד תוואי הרכבת הקלה בעיר ירושלים, וכן היה צריך להפקיד ערבות עצמית וערבות צד ג', ומעצר בית מלא בביתו של אביו למשך 4 ימים.

נציג המשטרה הסביר בדיון: על פי החשד ב-21.1.22 נכנסו עיתונאים עבור רשת תקשורת זרה לצלם באזור שכונת מאה שערים. כאשר הגיעו העיתונאים לאזור, יצאו מהרכב, לטענתם נתקלו באווירה עוינת. בעקבות כך החליטו לחזור לרכבם ולהתחיל בנסיעה.

במהלך הנסיעה, מפגינים שהיו באזור פתחו את התא מטען וגנבו ציוד, אחד העיתונאים ירד מהרכב והם גרמו לו לחבלה. גניבת חצובה על סך אלפי שקלים שלא הוחזרה עד לרגע זה.

על פי החשד הסביר המשיב שבפנינו השתתף בהתקהלות ותקף את העיתונאים בארגז פלסטיק שהיה במקום. כמו כן ישנו תיק נוסף מיום 21.2.3 על פיו נעשו מעשי וונדליזם לרכוש של חברה שמבצעת עבודות ברחוב בר אילן ברכבת הקלה. על פי החשד הסביר המשיב בפנינו ואחרים עשו זאת. אתמול כאמור לאחר שהמשיב נדרש דרוש חקירה הוא נעצר.

עורך דינו של החשוד אמר בדיון: "החשד הסביר הוא בפני ביהמ"ש ואני לא יודע עד כמה הוא בר ביצוע. המשטרה סבורה שיש חשד שהוא השתתף באותה התארגנות אלימה אז למה הוא רק דרוש חקירה ולא הוציאו נגדו צו מעצר?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר