"אמרו לי לרצוח אותו"

האב החשוד ברצח בנו: בית המשפט האריך את מעצרו

במהלך דיון שנערך היום בבית המשפט באשקלון, השופט החליט להאריך את מעצרו של האב החשוד ברצח בנו בקרית גת; "שמעתי קולות שאמרו לי לרצוח אותו", סיפר האב (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
סמוך לבית בו נרצח הנער (צילום: מד"א)

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי), בפעם השנייה את מעצרו של האב החשוד ברצח בנו מקרית גת ב-11 יום. במקביל, גם מעצרו של המטפל אלטרנטיבי החשוד במתן תרופה לא חוקית לאב - הוארך.

כזכור, לפני שבוע, סמוך לחצות כוחות הצלה ומשטרה גדולים הוזעקו לבית בקריה החסידית 'גור', לאחר שהאם התקשרה ודיווחה כי בעלה סבל מ"התקף פסיכוטי" ודקר את בנם בן ה-14, שעות ספורות לאחר מכן, הנער נפטר והאב שברח - נתפס.

עורך הדין של האב, היום, מחוץ לבית המשפט

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', למחרת הרצח כתב פסיכותרפיסט מוכר, ששמו הופץ כמי שכביכול מסתתר בשל היותו מבוקש על ידי המשטרה משום שטיפל ברוצח: "הסיפור הזה נורא ואיום, אבל אין לי כל קשר אליו".

היום כאמור, מעצרו של האב וכן של המטפל - הוארך. כאשר בבית המשפט נחשפה עדותו של האב שסיפר לחוקרים, כי הוא שמע קולות בראשו שסיפרו לו על כך שבנו עושה מעשים נוראים ועליו לרצוח אותו.

סנגורו של האב הציג בבית המשפט, תמליל שיחה שבה סיפר אחד מהרבנים - מה החשוד סיפר לו כמה שעות לפני הרצח על תרופות שנטל שהן גרמו לו לשמוע קולות שאמרו לו לרצוח את הבן שלו.

הסנגור אף סיפר, כי הקולות אמרו לו שהוא המשיח, הרב ניסה להרגיע אותו נתן לו קמע, כשהוא הגיע לבית מהטיפול הוא התקשר שוב לרב, ואמר לו שהקולות מבשרים על מעשים נוראים של הבן, לאחר מכן ככל הנראה החשוד ביצע את הרצח המזעזע.

עוה"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, סיפרו לאחר הדיון: "היום כבר ברור כי מי שאשם ברצח המזעזע הוא המטפל, שסימם את האב במסווה של טיפול רפואי. סמים אלו גרמו לאבא לחוות התקף פסיכוטי חמור, אשר הוביל לתוצאה המחרידה - במסגרתה אב רוצח את בנו בשל קולות הפוקדים אותו וחזיונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר