פרסום ראשון

השופט למח"ש ולקצין האלים: תגיעו לפשרה

מח"ש נשלחה על ידי בית המשפט, להגיע לפשרה עם נצ"מ שימי מרציאנו, שפיקד על תחנת לב הבירה בירושלים ותועד כשהוא הודף את שלום בן ה-12 על גדר אבנים וסוטר לו בחוזקה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד המזעזע (צילום: מוטי קסטל, ערוץ 20)

פרסום ראשון: בדיון שנערך היום (חמישי) בבית משפט השלום בירושלים, בעניינו של קצין המשטרה שימי מרציאנו שהואשם בהכאת נער חרדי, הוצע "מתווה לסיום ההליכים", בו הצדדים ידונו בשבועות הקרובים.

כזכור, ניצב-משנה מרציאנו תועד הודף ילד על גדר אבנים וסוטר לו בחוזקה, במהלך הפגנה באזור שכונת מאה שערים בירושלים, על רקע פעילות משטרה לאכיפת הנחיות הקורונה בחג הסוכות האחרון.

הילד, יוסף שמחי בן ה-12, תיאר לאחר מכן בשיחה עם 'כיכר השבת': "הוא התחיל לרוץ אחרי, לא הבנתי מה הוא רוצה ממני, רצתי לצד של המדרכה, הוא דחף אותי עם שתי ידיים חזק על הגדר, הראש והכתף שלי פגעו בגדר, ואז הוא דפק לי משהו בפנים".

בעקבות פרסום התיעוד המזעזע, שהצטרף למקרה אלימות אחר, הוגש נגד מרציאנו כתב אישום, על ידי המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים.

מרציאנו בבית המשפט, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

היום כאמור נערך דיון במשפט זה, ובמהלכו טען סנגורו של הקצין, עו"ד דב גלעד כהן: "יש טענה מקדמית, על אכיפה מפלה נגד מרשי; יתכן והמאשימה הפלתה את הנאשם לרעה".

הדיון נחתם בהצעתו של השופט, למח"ש ולמרציאנו, אודות "מתווה לסיום ההליכים" בין הצדדים, במסגרתו הם ינסו להגיע לפשרה, שככל הנראה תציל את הקצין האלים מעונש משמעותי.

"תבחנו את המתווה, ועדכנו את בית המשפט בהתקדמות לגביו, בעוד מספר שבועות", אמר להם סגן נשיא בית המשפט ירון מינטקביץ'.

יוסף, הילד שהוכה ונפצע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר