וְהָיוּ עֵינֶיךָ רֹאוֹת

פרויקט מיוחד: הביקורים הנדירים של מרן שר התורה בפסח

במסגרת סרטוני הווידאו הנדירים של מרן רבי חיים קנייבסקי שאנו מפרסמים מדי מוצ"ש אנו חושפים כעת את הביקורים הנדירים שערך שר התורה ומה שנאמר בהם, בבית תלמידו הרב אורי טיגר (חרדי)

(צילום: באדיבות המצלם)

מדי מוצאי שבת אנו מפרסמים לראשונה ב'כיכר השבת' סרטוני וידאו ותיעודים נדירים במיוחד של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי מכריע בענייני הלכה או פוסק בענייני אקטואליה, כאשר מדובר בסרטונים שטרם שזפתם עין ומעוררים הדים רבים בעולם התורה.

התיעודים הנדירים האחרונים >>

כעת, חול המועד פסח, אנו מפרסמים מקבץ של תיעודים נדירים עת מרן שר התורה עלה וטרח ובא לביקור חג בבית תלמידו ומקורבו הרה"ג רבי אורי טיגר בירושלים.

במשך שנים משמש הרב טיגר כמגיה של ספרי מרן וכך זכה לקרבה מיוחדת ונדירה מהרב, אשר מוקיר את פועלו ועצם הטרחה מדי חג לבוא ולבקר בביתו, מעידים על הקשר החם שחש מרן שר התורה אליו.

בסדרת הסרטונים המוגשת לפניכם נראה מרן גם מכריע בסדרת שאלות ומחדש חידושי הלכות מרתקים במגוון נושאים.

באחד הביקורים נראה הרב טיגר מלווה את הרב מרכבו אל ביתו, ואומר לו יישר כח שטרח ובא ומרן מפטיר לו: "הגענו בין כך לירושלים", ומספר לו כי היה אצל חמיו (מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל) וכן בכותל המערבי.

בין היתר נשאל מרן היכן צריך לשים מזוזה וכן לגבי אדם שרוצה לקרוא שם לבנו על-שם אחיו שנפטר שלוש שנים קודם לכן - אם אין בעיה, ועוד הלכות.

צפו בתיעוד המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר