ניסיון המעצר כשל

חיפה: גבר שהשתולל עם סכין נורה ע"י שוטרים ונהרג

גבר כבן 33 נורה על ידי השוטרים לאחר שאיים עליהם בסכין וניסה לדקור אותם. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו. מח"ש פתחה בבדיקה (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בניסן תשפ"א | 29.03.21
זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

גבר כבן 33 נורה על ידי השוטרים לאחר שאיים עליהם בסכין. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. המחלקה לחקירות שוטרים בודקת את נסיבות הירי.

האירוע החל בצהרי היום (שני) בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על אדם שמשתולל ברחוב אל סלט בשכונת ואדי ניסנאס בחיפה. שוטרים שהגיעו למקום זיהו את החשוד וניסו לעוצרו.

בשלב זה, כך לפי הודעת המשטרה, החשוד איים על השוטרים בסכין וניסה לדקור אותם. בעקבות כך, השוטרים פתחו באש לעברו, ירו ונטרלו אותו.

אחד השוטרים נפצע באורח קל באירוע, בעוד החשוד, תושב חיפה בן 33, פונה במצב אנוש לקבלת טיפול במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה, שם, כאמור, נקבע מותו.

יצוין כי אמו של החשוד היתה זו שדיווחה ל משטרה כי בנה משתולל ברחוב עם סכין.

"נסיבות האירוע נבדקות", נמסר מהמשטרה. בהמשך, נמסר מהמחלקה לחקירות שוטרים כי "הרינו לעדכן כי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה פתחה בבבדיקת אירוע הירי בחיפה. עם היוודע המקרה הגיעו חוקרי מח"ש לזירת הארוע והחלו בבדיקת נסיבות ביצוע הירי".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 12:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח רמב"ם גבר בן 33 במצב קשה ולא יציב".

מבית החולים רמב"ם נמסר כי "בהמשך להודעות המשטרה על אירוע הירי בחיפה. משפחתו של הצעיר קיבלה הודעה על פטירתו. מדובר על תושב חיפה שהובא לרמב"ם ירוי בפלג גופו העליון. הצעיר, תושב חיפה בן 33 הובא ע"י מד"א תוך כדי החייאה. בחדר הלם בבית החולים בוצעו מספר פעולות חירום בניסיון להציל את חייו אך לצערנו הן לא צלחו, ומותו נקבע בחדר הלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר