לוקח פיקוד

גנץ מנסה ליצור פגישה עם לפיד, בנט וסער

יו"ר 'כחול לבן' מנסה למצב את עצמו כ"אחד ממנהיגי גוש השינוי", בעקבות כך, הוא פנה היום ללפיד, בנט וסער וביקש מהם ליצור פגישה מרובעת, "לעצור את שלטון נתניהו" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גנץ בתל אביב, לפני שבועיים (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

שר הביטחון בני גנץ השיג ניצחון מרשים על יריביו בבחירות, ואחרי שנראה היה שייעלם מהמפה הפוליטית, הפך לראש המפלגה הרביעית בגודלה בכנסת ה-24. את הישגו המרשים הביא גנץ בעקבות מסע בחירות ברור שבו הבטיח כי לא יישב בממשלת נתניהו שוב, הבטחה שלוותה באמירות כמו "עליי משקרים פעם אחת".

עם זאת, במהלך שלושת חודשי הבחירות ב'כחול לבן' טפטפו לציבור כי בחירות חמישיות הן אפשרות מעשית, אמירות שיכולות ליצור אצל הציבור את התחושה כי אם לא תורכב ממשלה, זה בגלל מניעת המהלך ע"י יו"ר 'כחול לבן'.

בניסיון לברוח מההאשמות הללו, ואולי גם בניסיון כן להוביל להרכבת ממשלה חלופית, פנה היום (שני) יו"ר 'כחול לבן' גנץ ליו"ר 'יש עתיד' לפיד, יו"ר 'ימינה' בנט ויו"ר 'תקווה חדשה' סער במטרה להביא לפגישה מרובעת של ראשי המפלגות.


"קורא למנהיגי גוש השינוי לשבת בהקדם האפשרי כדי שנוכל להקים ממשלה ישרה ולעצור את שלטון נתניהו", כך גנץ.

הודעה זו, בה גנץ מסרב להתייחס לראשי 'ישראל ביתנו', 'העבודה', 'מרצ', 'הרשימה המשותפת' ו'רע"מ', ממצבת את ההערכות כי יו"ר 'כחול לבן' יצר ציר משותף עם נפתלי בנט וגדעון סער, כחלק מהחלטתו המתגבשת שלא להמליץ על שותפו לשעבר, יאיר לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר