באולפן 'כיכר השבת'

ממשלה ללא 'הליכוד'? כך בנט נשמע ערב הבחירות

במערכת הפוליטית עסוקים בימים אלו באפשרות שיו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, יעמוד בראש ממשלת 'רק לא ביבי', אך ערב הבחירות, בריאיון באולפן 'כיכר' הוא התבטא נגד • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

במערכת הפוליטית עסוקים בימים אלו באפשרות שיו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, יעמוד בראש ממשלת 'רק לא ביבי', אך ערב הבחירות, בריאיון באולפן 'כיכר השבת' הוא התבטא נגד קואליציה שכזו.

ח"כ בנט התייחס לחרם של יאיר לפיד וגדעון סער על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אבל כשלפיד, גדעון ואיווט מחרימים את נתניהו - הם לא מחרימים אותו, הם בעצם אומרים לכל מי מי שמצביע 'ליכוד'- הקול שלכם פסול, זה מה שסער, איווט ולפיד אומרים, זה דה לגיטימציה".

לדבריו: "לא הג'וב שלי יקבע, הדבר שיקבע - אני אבוא ואשאל את עצמי 'מי יצליח לייצר פה מיליון מקומות עבודה', מי ישמור על שלי שלצערי נתניהו לא טיפל בה, אני מסתכל גם על הערכים וגם על סוגיית הפרנסה".

בנט הדגיש: "לפיד וסער הם שני פוליטיקאים שאין להם את היכולות, אף אחד לא הקים עסק, לא יודע מה זה להוציא חשבונית, לא הוביל כוחות בשדה הקרב, לא היה שר ביטחון, אין להם את היכולות להוציא את ישראל, אני לא פוסל אותם - הם יכולים להיות שותפים בממשלות והם יצטרכו לוותר על החרמות שלהם, הם לא יכולים להחרים את הליכוד והחרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר