צחצוח אגרסיבי עלול לגרום לשיניים צהובות

כלומר, גם צריכת הקפה המוגזמת שלכם תורמת לכך, אך הפעם אנחנו לא מאשימים אותה. רופא שיניים מסינגפור עם סופר פשוט טריק למניעת שיניים צהובות (בריאות)

השיניים שלכם עלולות להצהיב גם אם אתם לא שותים קפה (צילום: bruce mars on Unsplash)

אל תגזימו עם הקפה והתה, שימו סוף לסיגריות, צחצחו בוקר וערב - מי מאיתנו לא מכיר את ההוראות האלה כשזה מגיע לשאיפה הגדולה מכולן: שיניים צחורות, חפות מכל כתם.

אך גם אם אתם מקפידים על צחצוח השיניים לאחר כל ארוחה - עדיין השיניים שלכן בסיכון להצהבה. לעתים אפילו בסיכון גבוה יותר. מדוע? כיוון ששיניים מצהיבות לא רק בגלל צריכה של מאכלים ומשקאות, אלא גם בגלל אופן הצחצוח.

רופא שיניים סינגפורי ואושיית רשת פופולרית בשם ד"ר טריסטן פה, העלה לרשת סרטון בו הוא מסביר כי אם אתם מקווים להימנע מהלבנת שיניים או ציפויי חרסינה, כדאי מאוד שתקפידו על צחצוח נכון. מה זה אומר? ובכן, בניגוד למה שאנו עלולים לחשוב, צחצוח שיניים אגרסיבי ממש לא תורם לבריאות השיניים אלא להפך: הוא פוגע בשכבת האמייל הלבנה וחושף את הצבע הצהוב של השיניים.

כך מצחצחים נכון את השיניים:
השתמשו במברשת שיניים רכה וצחצחו את השיניים בתנועות עגולות, בבוקר ובערב. אם אתם צורכים מזונות או משקאות שעשויים להשפיע על גוון השיניים - צחצחו לאחר האכילה או השתייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר