"סמל לשלום וחכמה"

ביי פיקוס, שלום עלה של זית: הטרנד של 2021

עד היום הפיקוס הכינורי המרשים והיפה היה המלך הבלתי מעורער של מעצבי הפנים, אך המגמה השתנתה בשנה האחרונה ואת מקומו תפס...עץ הזית (טרנדים, עיצוב)

הצעקה האחרונה: עץ זית בתוך הבית (צילום: Amazon)

אם תתבוננו מקרוב בכל תמונה מעוררת קנאה של סלון, חדר שינה, פינת אוכל או ספרייה באינסטגרם או בפינטרסט - סיכוי טוב שהיא תכלול גם עציץ פיקוס כינורי. הפיקוס הזה היה האובססיה של מעצבים במשך שנים. המלך הבלתי מעורער, בשל הירוק העז שהוסיף לכל חלל והגובה המרשים שלו.

למרות שלא קל לגדל פיקוס כינורי, הפופולריות שלו רק עלתה ועלתה - עד היום. לפי נתוני הרכישות באתר הקניות הענק Etsy, כרגע הצמח שאנשים רוצים להציג בבית שלהם הוא - תחזיקו חזק: עץ זית.

לפי דו"ח שפרסם האתר על הטרנדים בעיצוב הבית לשנת 2021, החיפושים אחר עצי זית לגידול טיפסו ב-269 אחוזים והחיפושים אחר עצי זית מלאכותיים זינקו ב-896 אחוזים.

למה דווקא עצי זית? יתכנו לכך כמה סיבות: הם מוסיפים צבע לחלל, אבל לא מכבידים עליו, בשל הגוון העדין שלהם, ירוק-אפרפר ולא ירוק כהה או חזק, והעלים שלהם דקים ונוצתיים, מה שאידאלי מאוד לסגנונות העיצוב העכשווי. בנוסף, הועלו השערות כי העובדה שעצי הזית מסמלים "שלום, חכמה ושלווה" סימבולית וקוסמת מאוד לאנשים אחרי שנה של מגיפה עולמית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר