רבע מיליון ש"ח

בגבול לבנון: סוכלה הברחת סמים ונשק • צפו

משטרת ישראל והצבא עצרו בפעילות משותפת בגבול לבנון, אקדחים וסמים מסוכנים מסוג חשיש בשווי של כ-רבע מיליון ש"ח • 5 חשודים נעצרו - ביניהם קטין בן 15 • צפו (משטרה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כוחות הביטחון מנעו אתמול (רביעי) הברחת כלי נשק וסמים מסוכנים לתוך ישראל, חמישה חשודים נעצרו - ביניהם קטין כבן 15.

יחידת הגבולות של ימ"ר צפון, יחד עם כוחות צה"ל, קיימו אתמול בשעות הלילה פעילות משותפת בגבול לבנון, כח של יחידת הגבולות, זיהה דמויות שמגיעות משטח ישראל לכיוון גדר הגבול ואחרי זמן קצר עוזבות את המקום.

השוטרים המשיכו במעקב אחרי הדמויות וסמוך לצומת גומא עצרו את שני הרכבים, באחד מכלי הרכב נתפסו 2 אקדחי גלוק חדשים ושני ק"ג סמים מסוכנים מסוג חשיש בשווי כולל של כרבע מליון ש"ח.

חמשת החשודים נעצרו כאמור במקום והבוקר, לבקשת המשטרה, אושרה הארכת מעצרם על ידי בית המשפט.

מטעם דובר צה"ל נמסר: "‏לאחר מעקב, תצפיות צה"ל זיהו אתמול חשודים אשר העבירו שקים משטח לבנון לשטח ישראל באזור מטולה שבמרחב החטיבה המרחבית "חירם". כוחות צה"ל והמשטרה היו במעקב אחר החשודים לאורך כל האירוע ועצרו את החשודים הישראלים. במהלך המעצר נתפסו שני אקדחים ושני ק"ג סמים. ‏החשודים והממצאים הועברו לחקירת משטרת ישראל".

"בעבר, אמצעי לחימה אשר הועברו משטח לבנון לשטח ישראל שימשו גם לפעילות חבלנית עוינת בתוך שטח מדינת ישראל, בין השאר גם של ארגון הטרור חיזבאללה. כוחות צה"ל ומשטרת ישראל מובילים מאמץ נרחב אל מול תופעת הברחות הסמים והאמל"ח מגבול לבנון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר