התהפכות המיניבוס

הפצוע הקשה מהתאונה - שוחרר; המשפחה חגגה

לפני כשלושה שבועות, ביום ב' בניסן, הוא נפצע קשה, הורדם והונשם, לאחר שהמיניבוס בו נסע עם חבריו - התהפך; ביום רביעי, חגגו לו בביתו סעודת הודיה מרגשת; אביו ל'כיכר': "להודות ולהלל" (ארץ)

(צילום: רוטרניק)

מנחם מענדל בן מורן אליאס, שמו של בחור הישיבה היה שגור בפי רבים, לתפילה, מאז נפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים, בה נחבל בראשו ולאחריה הורדם והונשם כשהוא מפונה במסוק לבית החולים.

התאונה הקשה התרחשה ביום שני ב' בניסן, שעה שהמיניבוס בו נסעו תלמידי הישיבה, הדרדר לתעלה, בכביש 87 שבצפון הארץ. שמונה תלמידי ישיבה, שניים מהם אף פונו במסוק כשמצבם הרפואי הוגדר קשה בגין חבלות בראש, מהן הם סבלו.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מנחם מענדל היה היחיד שעף החוצה מכלי הרכב, כאשר נעמד מול חבריו לישיבת תומכי תמימים במגדל העמק, והחל לומד דבר תורה, כפי שמשתדל תמיד לנהוג במהלך נסיעות.

בחסדי שמים, מנחם מנדל השתקם במהרה ואף שוחרר לביתו, שם חגג את חג הפסח. ביום רביעי בלילה, ליל י"ט בניסן, חגגו לו בבית סעודת הודיה, בליווי מוזיקלי, להודות ולהלל לה' על הנס הגדול, כאשר הנוכחים רוקדים בפני מנחם מענדל.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מספר אביו של מנחם מנדל, משה אליאס, כי "בשבח ובהודיה לה' יתברך על כל הטוב והחסד שעשה עימנו, זכינו בליל י"ט בניסן לחגוג סעודת הודיה על הנס הגדול שעשה לבנינו מנחם מענדל בן מורן שנפצע קשה בתאונת מיניבוס".

עמי כהן ואבי אילסון, בשמחה

האבא, משחזר את שאירע באותו יום ומספר כי "מצבו של מנדי היה קשה ונשקפה סכנת חיים לשלומו", הוא מציין כי "בזכות התפילות הרבות של כל ישראל ב"ה מנדי עומד על רגליו ומתפקד ללא פגיעות של אברים פנימיים".

"אמש נערכה בביתנו סעודה שלוותה בניגונים ע"י אמן הקלידים ר' עמי כהן וע"י נעים זמירות ישראל ר' אבי אילסון", מספר האב, "אומנים אלו הגיעו לשמוח ולשמח מיוזמתם האישית ללא תמורה. בערב זה היתה שמחה פורצת גדר".

את הערב פתח ר' ישראל גודלבסקי, אחראי מרכז הצלה באיזור השרון, שעזר המון באותו ערב התאונה ולאחר מכן המשיך ר' חיים אוטמזגין, ראש יחידת הצוללנים בזק"א ואחראי מחלקת מבצעים, שריגש את כל הקהל בסיפור הנס המהלך, ובדברי הזוהר הקדוש על הזמן הנעלה והמסוגל של סעודת ההודיה.

"הריקודים של המשתתפים בפני מנדי והשמחה נמשכו וכל אחד מהנוכחים הרגיש כאילו זה הנס שלו", מספר האב הנרגש, "השתתפו בערב זה החברים הקרובים של מנדי מהשיעור שלו במגדל העמק וכן אישי ציבור ומכרים".

בשיחה עמנו, מבקש האב להביא את תודתו "לכל האנשים נשים וטף משכונת הדר גנים בפ"ת ולכלל האנשים בארץ ובעולם שהתפללו, אמרו תהילים ועשו 'מי שברך' למנחם מענדל בן מורן, שעזרו בגשמיות הן בבית רפואה, הן מרחוק ושחיבקו באהבה רבה כי רבים הם ואי אפשר לפורטם. התפילות שלכם שינו את המציאות הטבעית והראתה את יד ה' העל טבעית".

"להודות ולהלל על ניסך ועל נפלאותיך ועל ישועתיך, הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו", הוא חותם בהודאה להשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר