עלייה חדה ברכישות האונליין בקרב החרדים

תקופת הקורונה הביאה לעלייה חדה ברכישות אונליין של כלל הציבור הישראלי וגם בקרב המגזר החרדי והערבי, והחברות נאלצו להבין איך יוצרים קשר עם לקוח בעל טלפון כשר? (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

השנה האחרונה של הקורונה לא הפתיעה כשהביאה איתה עלייה חדה ברכישות אונליין בקרב הציבור הישראלי, כאשר סכום הרכישות השנתי של הישראלים הגיע ל-62,807,369 דולר לעומת שנת 2019 אז עמד על 44,463,598 דולר, עלייה של כ- 41%.

המעבר לרכישה באונליין לא פסח גם על המגזר החרדי והמגזר הערבי, שעד כה נותרו מאחור לעומת שאר הציבור, כאשר הסגרים, החנויות הסגורות והצורך בציוד בסיסי הביאו אותם לרכוש אונליין. על פי נתוני חברת הבלדרות GCX הרכישות במגזרים אלו, בדומה לכלל הציבור, מתמקדים בביגוד והנעלה, מוצרי צריכה בסיסיים אשר הגישה אליהם נמנעה בתקופה זו בשל הסגר.

רבים במגזר החרדי מחזיקים בטלפונים כשרים, משמעות הדבר היא שהטלפון אינו מקבל הודעות SMS שהיא פלטפורמת ההתקשרות המרכזית של חברות הבלדרות עם הלקוח. כתוצאה מההבנה הזו, עברה חברת הבלדרות לשימוש בהודעות קוליות שהגיעו ללקוחות הכשרים וסייעו להם לקבל את החבילה שהזמינו.

גם בקרב המגזר הערבי התגלו בעיות טכניות בהעברת המשלוח. בשל מבנה רחובות המגורים בכפרים הערביים, לרוב לא ניתנות כתובות מדויקות למשלוח, דבר אשר מקשה על תהליך שרובו הוא כמעט ללא התערבות ברמת שיח בין אישי אלא מתנהל כאמור ב-SMS ופלטפורמות דיגיטליות אחרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר