מבוכה ב'דגל'

פליטת הפה של פינדרוס ו"עוצר הריאיונות"

דבריו של ח"כ פינדרוס, נגד הישענות ממשלת ימין-חרדים על סיעת רע"מ המוסלמית, עוררה תרעומת בסיעתו 'דגל התורה' - והיא שהובילה להחלטת היו"ר גפני על עוצר ריאיונות (חרדים)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גפני ופינדרוס (צילום: יונתן זינדל, מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, השית היום (ראשון) עוצר ריאיונות על ארבעת עמיתיו לסיעה; ל'כיכר השבת' נודע, כי הרקע לכך הוא "פליטת הפה" של ח"כ יצחק פינדרוס.

הכל החל כאשר פינדרוס התבקש, בריאיון ליקי אדמקר וישי לפידות ברדיו קול ברמה, להתייחס לאפשרות כי ממשלת הימין-חרדים, אם תקום, תישען על אצבעותיה של סיעת רע"מ המוסלמית.

בתשובתו אמר חבר הכנסת מ'דגל התורה', בין היתר, את המשפט הבא: "זה לא מצב נורמלי להסתמך על מפלגה שתומכת טרור".

בסיעה הליטאית הובעה תרעומת על הדברים, מאחר וכזכור מרן הגר"ח קנייבסקי צוטט כאומר ש"עדיף שיתוף פעולה עם מי שיכבד את הדת והמסורת היהודית" - גם אם הוא ערבי - "על פני מי שרודף את הדת".

יו"ר רע"מ, עבאס (ארכיון. ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

בעקבות כך יצאה ההודעה הפנימית על עוצר ריאיונות ב'דגל', ומפאת "כבוד חברים", כדי שלא יובן שהסיבה לכך היא התנהלות פינדרוס, הוחלט שזה יוטל על כל חברי הסיעה, "כך הפגיעה תהיה רכה יותר", כפי שגורם בכיר אומר ל'כיכר'.

יצוין, כי כאשר פינדרוס עומת עם הגישה הנגדית לתוכן דבריו, הוא השיב: "עדיף לשכנע את סער, מאשר להסתמך על רע"מ. אם לא תהיה ברירה - זה מצב אחר"...

מטעמו של היו"ר משה גפני נמסרה הכחשה מוחלטת לידיעה זו, וח"כ פינדרוס הכחיש אף הוא ואמר: "עוצר הריאיונות אינו בגללי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר