"לא תקום ממשלה עם רע"מ"

סמוטריץ' תקף את בנט: 'האתרוג של השמאל מסנוור אותך'

"כשנפרדתי ממך לפני הבחירות זה היה בדיוק על זה - על כך שהערכים קודמים לשאיפות האישיות", הסביר הערב סמוטריץ' את הכעס שלו על בנט, אך הבהיר: לא תקום ממשלה בשיתוף רע"מ (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

ערב ההמלצות אצל הנשיא, וראשי המפלגות בקרבות אחרונים. יו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', תקף הערב (ראשון) את חברו לשעבר, יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, שעדיין לא מוכן לומר על מי ימליץ מחר לנשיא.

סמוטריץ' בנאום, הערב (קרדיט: ערוץ כנסת)

"כל המלצה שלך שאינה על נתניהו תהיה צעד גדול ודרמטי לממשלת שמאל. האתרוג של השמאל מסנוור אותך ואני כאן לומר - אל תמנע הקמת ממשלת ימין. האפשרות היחידה שלך להיות ראש ממשלה עם שבעה מנדטים זה עם חבירה לשמאל", אמר סמוטריץ'.

סמוטריץ' ניצל את המעמד כדי לחדד את ההבדלים בינו לבין שותפו לשעבר, בנט: "כשנפרדתי ממך לפני הבחירות זה היה בדיוק על זה - על כך שהערכים קודמים לשאיפות האישיות. מחר יגיע רגע המבחן שלך, כשתיכנס לבית הנשיא תקרע המסיכה מעל המשחק המסוכן של הקמת ממשלת שמאל".

יו"ר 'הציונות הדתית' שב והבהיר כי לא יתן לבנימין נתניהו ביסוס רוב קואליציוני בתמיכת 'רע"מ': "התעוררתי הבוקר לכותרות שמאשימות אותי בטרפוד הקמת ממשלת ימין. חבל על הזמן שאתם משקיעים בקמפיין הזה - ממשלת ימין לא תקום בקולות עבאס".

"זו לא תהיה ממשלת ימין, ואני לא אהיה חתום על מתן לגיטימציה לממשלה שתוכרז בקולות תומכי טרור, יכולתי לקבל כל תפקיד שאני רוצה אם הייתי מסכים להימנעות עבאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר