בכיר בסיעות החרדיות

"התקרבנו צעד נוסף לעבר סיום שלטון נתניהו"

גורם בכיר בסיעות החרדיות התבטא הערב, לאחר נאומו של יאיר לפיד, כי מדובר בצעד נוסף לעבר סיום שלטונו של בנימין נתניהו, מה שיוביל את החרדים לעבר ספסלי האופוזיציה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, דרעי וליצמן (צילום: אלכס קולמויסקי, יעקב כהן ויונתן זינדל - פלאש 90)

שעה קלה לאחר נאומו של יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, הערב (שני) בכיר בסיעות החרדיות התבטא כי הנאום חשף את המשא ומתן המתקדם של לפיד עם יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט.

על פי הערכת הבכיר, בנט צפוי להמתין עד שנתניהו לא יצלח במלאכת הרכבת הממשלה, אז הוא צפוי לחתום עם יאיר לפיד ולהפוך לראש ממשלה ברוטציה.

"מדובר בצעד נוסף לסיום שלטונו של בנימין נתניהו, צעד נוסף לעבר ספסלי האופוזיציה", התבטא הבכיר החרדי.

כזכור, מוקדם יותר נאם לפיד - לראשונה מאז הבחירות - ואמר: "מבחן של מנהיגים הוא לעשות החלטות קשות מול מציאות מורכבת. הצעתי לבנט שנקים יחד ממשלת אחדות והוא יהיה ראשון ברוטציה. זה מה שהמדינה זקוקה לו עכשיו. הישראלים צריכים לראות שהמנהיגים שלהם יודעים לשתף פעולה".

יצוין כי בסיעות החרדיות הבהירו כי לא יסכימו לשבת בממשלה לצד יאיר לפיד, בטח שלא בראשותו. הבוקר פנה הנשיא ראובן ריבלין לחברי הכנסת של ש"ס: "אני יכול לשאול עוד כמה שאלות, אבל אני מבין שאקבל את אותה תשובה-שאתם תומכים בנתניהו", יו"ר הסיעה ח"כ מיכאל מלכיאלי השיב לו: "אכן. זאת התחייבות שלנו לבוחרים בכל מערכות הבחירות האחרונות ונקיים אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר