מדינה במשבר

הולכים לבחירות חמישיות? סקר מנדטים חדש

על רקע המשבר הפוליטי המתמשך, והערכתו של נשיא המדינה כי ישראל בדרך לבחירות בפעם החמישית, הבוקר פורסם סקר מנדטים חדש. גוש הימין נחלש, בנט מתחזק (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום ארכיון: שלומי כהן - פלאש 90)

על רקע המשבר הפוליטי המתמשך, והערכתו של נשיא המדינה, ראובן ריבלין, כי מדינת ישראל בדרך לבחירות חמישיות, הבוקר (שלישי) פורסם סקר מנדטים חדש. מהסקר עולה כי גוש הימין בראשות בנימין נתניהו נחלש ל-50 מנדטים, ו'ימינה' בראשות נפתלי בנט מתחזקה ל-10 מנדטים.

מהסקר שנערך במכון 'פאלנס פוליטיקס' ופורסם ברדיו 103, עולה כי 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נחלשת ל-29 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתחזקת ל-21 מנדטים.

'ימינה' בראשות נפתלי בנט מתחזקת ל-10 מנדטים, ש"ס בראשות אריה דרעי שומרת על כוחה עם 9 מנדטים ו'כחול לבן' בראשות בני גנץ נחלשת מעט ל-7 מנדטים.

'יהדות התורה' שומרת על כוחה עם 7 מנדטים, כך גם 'העבודה' בראשות מרב מיכאלי הזוכה ל-7 מנדטים. 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת ל-6 מנדטים ו'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' מאבדת שני מנדטים וזוכה ב-5 מנדטים.

'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער נחלשת ל-5 מנדטים, כך גם מרצ בראשות ניצן הורוביץ הזוכה ל-5 מנדטים. הרשימה הערבי המשותפת בראשות איימן עודה עם 5 מנדטים ורע"מ בראשות מנסור עבאס עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר