קרב 'סרוג'

סמוטריץ': "בנט עלול להמיט אסון". ימינה: "אתה נחש בתחפושת צדיק"

יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ סמוטריץ' תקף את שותפו לשעבר יו"ר 'ימינה' ח"כ בנט והאשים אותו בקידום מהלך שיהפוך את הדתיים למיעוט • 'ימינה' השיבה אש: "איגרת שנאה" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

חברי הכנסת נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ', במתקפה הדדית, חסרת תקדים בחריפותה, בעקבות התעקשותו של הראשון לא להמליץ על בנימין נתניהו כמי שירכיב את הממשלה הבאה.

כזכור, סמוטריץ' היה החסם האחרון של בנימין נתניהו בפני הרכבת ממשלה בתמיכת 'רע"מ' ומנסור עבאס, לאחר שאמר כבר מספר פעמים כי לא יסכים לממשלה בתמיכת ובהימנעות מפלגת רע"מ המוסלמית, ובכך מונע מנתניהו להשיג 61 תומכים - בפועל או בהימנעות - הדרושים להרכבת ממשלה.

סירוב סמוטריץ' קידם את המשא ומתן בין נפתלי בנט לראשי מפלגות השמאל, בניסיונם לתווך ממשלה פריטטית המבוססת על רוטציה בה יו"ר 'ימינה' יכהן ראשון כראש ממשלה ויו"ר 'יש עתיד' לפיד שני.

היום סמוטריץ' העלה הילוך במתקפותיו, כשהוא מתמקד בין היתר בשותפו לשעבר, באיגרת ארוכה במיוחד שפרסם לבני הציונות הדתית: "נפתלי בנט שועט לעבר ממשלה בראשותו, שתידרש להימנעות תומכי הטרור. הוא מכוון להקמת ממשלה בראשותו עם השמאל והערבים. זהו מהלך מהלך פזיז, חסר אחריות וקצר רואי".

בנט, במוצאי הבחירות (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

"נראה ששאיפותיו האישיות חסרות המעצורים של בנט משבשות את שיקול דעתו, ועלולות להמיט לאורך זמן אסון על המחנה הלאומי ועל הציונות הדתית. הוא פועל אקטיבית מאחורי הקלעים בכדי לסכל את המאמצים לצירופו של גדעון סער לממשלת ימין, ומבקש לייצר לעצמו באמצעות סירובו של סער, שהוא אשם בו, לגיטימציה לפירוק המחנה הלאומי ולחבירה חסרת אחריות לשמאל", האשים יו"ר 'הציונות הדתית'.

ב'ימינה' הגיבו על דברי סמוטריץ', אותם כינו "אגרת שנאה", ומסרו: "בצלאל סמוטריץ' הוא נחש בתחפושת של צדיק, שכבר הכיש במסלול הקריירה שלו את אורי אריאל ורבים אחרים שעליהם דרך למען קידומו האישי שבוער בתוכו. הכל באצטלה של 'לשם שמיים' ומתוך 'אידיאלים נשגבים".

"סמוטריץ' מנסה לשעבד בכפייה את הציבור הציוני דתי למטרותיו האישיות תוך כדי הכתמת ציבור זה וביזויו. סמוטריץ' משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר בהפקרות את ישראל לבחירות חמישיות וכאוס. ימינה תמשיך להתנהל בנחישות למען הקמת ממשלה לאומית טובה ויציבה בישראל לאור ערכיה", נמסר עוד ממפלגתו של בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר