הרצח המזעזע

הפסיכיאטר קבע: האב שרצח את בנו - לא כשיר לעמוד לדין

בדיון שהתקיים בבית משפט השלום באשקלון, הוצגה חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי הקובעת שהאבא מקריית גת, שרצח את בנו בדקירות סכין, אינו כשיר לעמוד לדין (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בדיון שהתקיים היום (רביעי) בבית משפט השלום באשקלון, הוצגה חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי הקובעת שהאבא מקריית גת, שרצח את בנו בדקירות סכין, אינו כשיר לעמוד לדין ולא מסוגל לעקוב אחר ההליכים המשפטיים.

בחוות הדעת שהוגשה צוין כי בעקבות נטילת הסם, אשר הוצג על ידי המטפל כתרופה טבעית, חל שינוי מהותי במצבו הנפשי של האב. כזכור, הוגש כתב אישום נגד המטפל ובו 6 אישומים בגין עבירות של יצוא, יבוא, סחר ואספקה של סמים מסוכנים.

יצוין כי חוות הדעת באשר לכישרותו בעת ביצוע העבירה יכולה להיות מוגשת רק לאחר כתב האישום וקריאת החומרים ע"י הפסיכיאטר המחוזי.

לאור מצבו הקשה, בית משפט הורה על המשך אשפוזו. דיון לגבי המשך הארכת מעצרו, כתב האישום ושאלת כשירותו יתקיים ביום ראשון הקרוב במחוזי בבאר שבע.

עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, מסרו בתום הדיון: "חוות דעת מטעם הפסיכיאטר המחוזי שנתקבלה היום קובעת כי האבא איננו כשיר לעמוד לדין. העובדה שחלפו מספר שבועות מאז ביצוע הרצח ועדיין האבא איננו כשיר אפילו לעמוד לדין מלמדת בהכרח על מצבו הנפשי הקשה בעת ביצוע הרצח, אשר נגרם כתוצאה מן הסמים הקשים אשר הוענקו לו במסווה של תרופה טבעית מצד אותו מטפל שרלטן.

"כך שלא זו בלבד שהסמים גרמו להתקף פסיכוטי, אלא שעד היום ניכרת השפעתם הרעה ולכן האבא עדיין שרוי במצב זה. אנחנו סמוכים ובטוחים כי הפרקליטות תדע למצות את מלוא חומרת הדין עם אותו המטפל אשר אחראי לטיפול הנפשע ולתוצאה המחרידה - רצח של ילד בן 14 במהלך שנתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר