באולפן 'כיכר השבת'

העיתונאי סולימאן מסוודה מסביר את השינויים במגזר

הצניחה של 'המשותפת' והזינוק של רע"מ; השינוי בתפיסה בחברה הערבית והרצון להשפיע; האלימות והרצח ברחובות • העיתונאי הערבי סולימאן מסוודה בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

בחודשים האחרונים הציבור הערבי בישראל עבר שינוי, מרצון לראות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נופל מהשלטון לרצון להשפיע מבפנים, גם במחיר של שיתוף פעולה עם נתניהו.

העיתונאי הערבי סולימאן מסוודה, כתב באזור ירושלים המסקר את המפלגות הערביות ב'כאן 11', התארח באולפן 'כיכר השבת' והסביר את השינויים בחברה הערבית והדימיון למתרחש במגזר החרדי. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון הסביר מסוודה: "ברחוב הערבי יש יותר רצון להשפיע, הם אומרים 'די, אתה לא יכול לשבת ביציע, צריך לרדת למשחק ולשחק', מה שמביא את הערבים למצב הזה זה המצב ברחוב בשנים האחרונות, הפשיעה משתוללת, הצעיר הערבי או הצעירה הערבייה שרוצים להקים בית - לא יכולים לבנות בית. מי שצריך למצוא פתרונות זה הנציגים בכנסת, קשה לעשות את זה כשאתה יושב באופוזיציה".

העיתונאי סולימאן מסוודה בריאיון לישי כהן

"מבחינת המשפחה הערבית", הוסיף מסוודה: "אם אמא לא יכולה -לסמוך ולהוציא את הבן שלה למכולת ושיחזור חי, אז מה נשאר? באמת לא נשאר", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר