"נציג של החרדים"

הושבע כחבר כנסת; איתמר בן גביר בריאיון

ההצלחה להיכנס לכנסת; הסירוב לשבת בממשלה שתזכה לתמיכת הערבים וההתחמקות מהשאלה האם ימנע בהצבעה; הרצון לייצג את החרדים • ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

במשך מספר שנים התמודד עו"ד איתמר בן גביר בבחירות לכנסת, שוב ושוב הוא נכשל ולעיתים גירד את אחוז החסימה. לפני כשבועיים הוא סוף סוף הצליח להיבחר במסגרת מפלגת 'הציונות הדתית' והשבוע הוא הושבע במליאת הכנסת ונכנס לתפקידו.

בריאיון, באולפן 'כיכר השבת', התייחס בן גביר למערכת הבחירות הסוערת, העובדה שייתכן והנסת תפוזר בקרוב וישראל תלך לבחירות חמישיות, ההתעקשות שלא לשבת בממשלה שתזכה לתמיכת רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס והעובדה שהוא רואה עצמו במייצג של הציבור החרדי. צפו בריאיון המלא

במהלך הריאיון סירב בן גביר להתחייב שיצביע 'נגד' ממשלת ימין שתזכה לתמיכת עבאס: "אני מוכן להגיד לך משהו אחר, אני מוכן להגיד לך שמספיק עם הדמיונות. מספיק עם כל הספינים. אני הייתי ברור והייתי ברור לאורך הדרך. אני לא אהיה שותף בממשלה של מנסור עבאס, גם לא כזאת שתיתמך מבחוץ, לא יקום ולא יהיה".

ח"כ איתמר בן גביר בריאיון לישי כהן

באשר לתמיכה החרדית שזכה, הסביר ח"כ בן גביר: "אמרתי לחבריי החרדים מהסיעות החרדיים - בסוף בסוף הכל בסדר, המספרים נשארו אותו דבר, הקב"ה עשה בדיוק.. הרכיב את הפאזל.

"אין ספק שהייתה אכזבה מהפוליטיקאים החרדים, אף אחד לא חולק על זה. אז לאיפה רציתם שהקולות האלו ילכו? לסיעות חילוניות?".

על האפשרות שיישב בממשלה בראשות ח"כ נפתלי בנט, ענה: "אין לי בעיה אישית עם נפתלי בנט, אבל אני אומר עוד פעם - איך הוא יכול להרכיב ממשלה, באיזה מספרים בדיוק? ע מי בדיוק? עם יאיר לפיד? עם מי נשב? עם מר"צ. בואו נפסיק עם השיגעון גדולות, מפלגה שקיבלה שבעה מנדטים, צריכה להיות שותפה ונאמנה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר