מודיעין עילית

הזיה: בחור פרסם מודעת אבל על קצין הביטחון של העיר

קצין הביטחון של מודיעין עילית, יוני ברנפלד, החל לקבל עשרות טלפונים מאנשים, שהתעניינו האם הוא חי, בעקבות מודעת האבל • הסיפור שמסעיר היום את העיר החרדית (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
יוני ברנפלד (צילום: ארכיון 'כיכר')

הסיפור שמסעיר היום (חמישי) את העיר מודיעין עילית: אלמוני תלה מודעות אבל ברחבי העיר, שהודיעו על פטירתו של קצין הביטחון של העיר במשך יותר מ-20 שנה - יוני ברנפלד.

בשעה 7 בבוקר, הקב"ט הוותיק ישב במשרדו, וקיבל שיחת טלפון מאחד מראשי ארגוני החירום בעיר, אותו בכיר שאל את ברנפלד, האם הוא חי, כי ראה לפני כמה דקות במקווה השכונתי מודעת אבל המבשרת על פטירתו מדום לב.

ברנפלד ההמום, צחקק במבוכה, והשיב לבכיר כי הנה הוא מדבר איתו וחי, והוא יבדוק על מה מדובר.

כחלוף שעה משיחת הטלפון, החל הטלפון של ברנפלד לרטוט ללא הפסקה, כאשר עשרות מתושבי העיר ואף מחוצה לה, מתעניינים בדאגה, מה קרה לו, לדבריהם, הם ראו בכל מיני מקומות שונים בעיר מודעות אבל..

ל'כיכר השבת' נודע, כי מדובר בבחור המתגורר בעיר, שיש לאביו ולברנפלד יחסי עבודה קרובים, שהחליט על דעת עצמו לפרסם מודעה ללא כל סיבה.

אחד מבני המשפחה של ברנפלד אומר ל'כיכר השבת': "היינו בהלם מוחלט, תבינו, אבא של יוני, קיבל אף הוא דום לב באמצע עבודתו ולפתע התחלנו לקבל טלפונים מעשרות אנשים שהתקשרו לבדוק מה קרה, זה היה ממש סכנת נפשות והבחור שפרסם זאת יבוא על עונשו, הוא עשה מעשה שלא יעשה ואנחנו ננקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו".

ברנפלד עצמו הגיב באמצעות עורכי דינו: "הננו להבהיר בשער בת רבים כי הודעת האבל שפורסמה בנוגע לרפאל יונה ברנפלד איננה נכונה כלל ופורסמה מתוך מטרות זדוניות, על ידי בחור המעורר בנפשו שפועל בחודשים האחרונים להכפיש ופועל מתוך נקמנות ותאוות הפרסום".

"המצוין מעלה ביקש למסור באמצעותנו, כי הוא בריא ושלם ופרסום זה שקרי מיסודו וככל הנראה נועד לשמש למטרה מסוימת של המפרסם ו/או מי ממכריו, אחרי שניסה להכפיש ולהפיץ שקרים על גורמים מתוך הקהילה החרדית ובכללותם את המצוין מעלה, בכך שהפרו את הנחיות הקורונה".

"אנו מבקשים לדחות שוב את הפרסום השקרי ובמקביל בוחנים את האפשרות לפעול אף באמצעים משפטיים מול המפרסם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר