הגיע ל'בלפור'

בנט נפגש עם נתניהו: "מתחייב לחלץ את ישראל מהכאוס"

יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט הוזמן לראשונה בחייו למעון ראש הממשלה נתניהו, כחלק מהמו"מ להרכבת ממשלה. בכניסתו אמר, כי יעשה הכל כדי לפתור את הפלונטר הפוליטי (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מיד עם צאת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' לפגישה שארכה שעתיים. השניים דנו על הדרכים ללחוץ את יו"ר 'ימינה' בנט ויו"ר 'תקווה חדשה' סער כדי להקים ממשלת ימין. נתניהו מנסה לגייס את כל הרבנים הדתיים לאומיים, כדי שיפעילו לחץ על בנט וימנעו ממנו חבירה לממשלת רוטציה עם יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד.

סמוטריץ', הנאמן להקמת ממשלה בראשות נתניהו, מונע ממנו ללכת על אחת האפשרויות הקלות בנמצא: השבעת ממשלה בהימנעות חברי הכנסת של 'רע"מ'.

בריאיון שהעניק היום (חמישי) חבר מפלגתו איתמר בן גביר לישי כהן באולפן 'כיכר השבת', נמנע בן גביר מלהתחייב כי יצביע נגד אם מציאות שכזו, בה נציגי האחים המוסלמים ייצאו מהמליאה. כמה שעות אח"כ, ויו"ר המפלגה סמוטריץ' הבהיר כי 'הציונות הדתית' תתנגד לממשלה כזו, ובעצם סתם את הגולל על ממשלה אפשרית נוספת של נתניהו.

בשעה זו נועד נתניהו עם בנט, שלראשונה אי פעם נכנס למעון ראש הממשלה בבלפור. גורמים במערכת הפוליטית מעריכים כי הסיבה לכך היא יצירת לחץ על בנט ו"הענקת התחושה שביתו רק בימין". יו"ר 'ימינה' אמר בכניסה לפגישה: "מאז הבחירות פונים אליי אינספור ישראלים בבקשות, ממש תחינה, להוציא את מדינת ישראל מהכאוס המתמשך. אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב ואני מתחייב לעשות את כל מה שאני יכול כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהקים ממשלה טובה ויציבה למדינת ישראל. זה הזמן לאחריות לאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר