אלימות משטרתית

השוטרים הכו סתם עיתונאי חרדי אך לא יועמדו לדין

העיתונאי איתמר כהן הוכה קשות בידי שוטרים במהלך המהומות לפני כארבעה חודשים בבני ברק, למרות שצעק כי הוא עיתונאי; כעת במח"ש דוחים את התלונה שלו בענין (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות כל העולם)

לפני כארבעה חודשים הוכה איתמר כהן מפעיל דף החדשות 'חדשות כל העולם כולו' על ידי שוטרים במהלך פשיטה משטרתית בבני ברק. השוטרים חבטו בו באגרופיהם למרות שצרח לעברם שהוא עיתונאי. היום, ארבעה חודשים אחרי שהתלונן, במח"ש החליטו לסגור את התיק נגד השוטרים.

במכתב ששלחו לאיתמר כתבה נורית פחימה נציגת הפרקליטות, כי "לאחר בחינת תלונתך ולאחר שנשקלו כלל הנימוקים הצריכים לעניין, החליט עו"ד משה סעדה, סגן מנהלת המחלקה לחקירות שוטרים, שנסיבות העניין בכללותן אינן מצדיקות המשך חקירה פלילית, שכן מדובר באירוע אשר ההליך הפלילי איננו מהווה מסגרת מתאימה לבירורו".

(באדיבות חדשות כל העולם)

במחלקת לחקירות שוטרים הדגישו, כי "מסקנה זו נתקבלה לאחר בדיקה ראשונית של האירוע נשוא תלונתך אשר יש בתוצאותיה כדי לשפוך אור על האירוע בכללותו".

בשיחה עם 'כיכר השבת' לאחר האירוע סיפר איתמר כהן: "ברגע שהתחיל המתקפה של השוטרים עם רימוני הלם כלפי עשרות חרדים - ניגשו אלי קבוצה של כארבעה יסמניק"ים והתחילו להרביץ לי ללא סיבה למרות זאת שהצגתי להם תעודת עיתונאי, הם גרמו לי לחבלות ולדימום בפנים".

לדבריו: "האלימות הקשה של המשטרה היתה גם כלפי אזרחים שהלכו לתומם ברחוב עם קניות לשבת, כל חרדי שהם ראו הם דחפו אותו ללא סיבה וללא רחמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר