נועדו עם נתניהו

התפקיד החדש של הח"כים דוד ביטן ומיקי זוהר

חברי הכנסת דוד ביטן ומיקי זוהר מונו על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחראים על המשא ומתן הקואליציוני של 'הליכוד'. ביום שני יקיים נתניהו כנס פעילים בירושלים (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בניסן תשפ"א | 11.04.21
ביטן וזוהר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

חברי הכנסת דוד ביטן ומיקי זוהר מונו אמש (מוצאי שבת) על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחראים על המשא ומתן הקואליציוני של 'הליכוד'. את המינוי קיבלו השניים במהלך פגישה שקיימו עם ראש הממשלה.

בנוסף, ח"כ ביטן מונה ליו"ר לשכת הליכוד, תפקיד אותו מילא זאב אלקין, בטרם עזב את הליכוד וערק למפלגת תקווה חדשה של גדעון סער.

ח"כ זוהר, כך החליט הבוקר רוה"מ נתניהו, ימונה ליו"ר הוועדה המסדרת בכנסת, שתקבע את הרכבי הועדות הקבועות בכנסת ה-24. כמו כן, תקבע הוועדה את הרכבי הועדות הזמניות לכספים וחוץ ובטחון שיכהנו עד כינון הועדות הקבועות.

ח"כ מיקי זוהר, אמר: "מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי, נפעל להסכמות עם כל סיעות הבית בשיתוף פעולה פורה למען אזרחי ישראל כדי למלא באמונה את השליחות הציבורית ואת רצונם של הבוחרים".

ביום שני היה אמור ראש הממשלה נתניהו להיפגש בבנייני האומה עם ראשי הסניפים של הליכוד, במה שנחשב לכנס פוליטי ראשון, מאז הבחירות, ככל הנראה מתוך מטרה לחזק את הקשר עם פעילי השטח, כדי למנוע קריאות להחליפו בחבר-כנסת אחר מהמפלגה שירכיב את הממשלה הבאה, אך בצהרי יום ראשון, דיווחה מורן אזולאי מ-ynet כי הוחלט על דחיית הכינוס בשל "אילוצי לו"ז".

ביום חמישי האחרון נועד ראש הממשלה עם יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט במשך כשעתיים, לאחר שקודם לכן נועד נתניהו עם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ'.

בנט, הבהיר לראש הממשלה כי הוא מוכן ללכת איתו רק אם תהיה לו ממשלה. נתניהו הסיק מכך כי במידה ולא יצליח להקים ממשלה, בנט יעדיף ממשלה עם יאיר לפיד על פני בחירות חמישיות.

ביום חמישי נפגשו ראש הממשלה נתניהו ובנט - פגישה שארכה כשעתיים. פגישת נתניהו-בנט באה לאחר פגישה של ראש הממשלה עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. בליכוד זעמו על כך שסמוטריץ' שם מילים בפי נתניהו, רגע לפני שבנט נכנס לפגישה עמו בבלפור, והגיבו: "ההודעה מטעם בצלאל סמוטריץ' אינה תואמת את המציאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר