המו"מ להרכבת ממשלה

בנט נפגש שוב עם נתניהו: "תספרו אותנו עם ממשלת ימין"

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט פיזר מעט את הערפל הפוליטי, ואמר ש"ימשיך לפעול להקמת ממשלה לאומית יציבה". בצהרים הוא נפגש, בפעם השלישית, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו • צפו בדבריו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט ונתניהו. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המגעים להרכבת ממשלה נמשכים, כאשר בצהרים (שני) נפגש יו"ר מפלגת ימינה, בפעם השלישית, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

קודם לכן, בפתח ישיבת סיעתו, שמר ח"כ בנט נט על מסרים מעומעמים, אך ניסה להשליך את כישלון הרכבת ממשלת הימין על סמוטריץ'. "נמשיך במאמצים להקים ממשלת ימין יציבה וטובה. הליכוד יכול לספור את אצבעותינו לשם הקמת ממשלת ימין", אמר.

עם זאת, בנט הבהיר שלא יילך עם נתניהו לבחירות חמישיות, וטען: "שום תפקיד שלי או של המפלגה מהווה חסם בניסיונות להרכיב ממשלה. אם הייתי דואג לעצמי, כבר הייתי ראש הממשלה".

בנט, שמעוניין לחזור לתפקיד שר הביטחון, החל לדבר יותר על ענייני המערכה בין המלחמות מול איראן: "ישראל מתמודדת עם אתגרים עצומים - איראן, האג, חל"ת, היעדר מינויים, היעדר תקציב - ואנחנו צריכים להתמקד בזה. ישראל צריכה להתמקד בחבלה באויבים ולא בחבלה בעצמה".

דברי בנט, היום (צילום: ערוץ כנסת)

בסיום, בנט ביקש לייחד את השבוע בין יום השואה ליום העצמאות, לפתרון המצב הפוליטי: "האחריות שלנו בשבוע החשוב הזה היא לא לאכזב את העם הזה. במלחמות ישראל היו אנשים מכל קצות הדעות, וגם היום זה כך. בואו לא נאכזב אותם. בואו נתחיל לנהל את מדינת ישראל".

מיד עם תום הצהרת בנט, הודיע דובר הליכוד כי ראש הממשלה נתניהו ייפגש עם יו"ר 'ימינה' בנט, בלשכתו הסמוכה לכנסת. זו כעת פגישתם השלישית של השניים, מאז פורסמו תוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-24.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר