'מוכן לישון באוהל'

בן גביר החל לנאום; הח"כים הערבים יצאו מהמליאה

הח"כ מהציונות הדתית, שראה את אנשי 'הרשימה המשותפת' יוצאים ממליאת הכנסת בהפגנתיות בשל היותו תלמידו של הרב כהנא, הגיב: "אקח שק שינה, העיקר שיישארו בחוץ" (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

חברי כנסת מ'הרשימה המשותפת' יצאו היום (שני) בהפגנתיות ממליאת הכנסת, כאשר ח"כ איתמר בן גביר נעמד לשאת דברים.

התקרית, הצפויה יש לומר, אירעה בנאום של הח"כ מ'הציונות הדתית' שנמסר במסגרת נאומים בני דקה. רגע לפני שהחל לדבר, יצאו מספר חברי כנסת, בהם אחמד טיבי, מהאולם, בשל היותו תלמידו של הרב כהנא הי"ד שהוכרז כגזען.

בתגובה אמר בן גביר ליו"ר הכנסת, כי אם הוא זה שגורם ל"חברי הטרור" כהגדרתו, להיות מחוץ למליאה, הוא מבקש לבנות עבורו אוהל והוא מוכן לבוא עם שק שינה - "העיקר שטיבי וחבריו יישארו בחוץ".

בדבריו, בנאומו, התייחס בן גביר לפסק ההלכה שפרסם המופתי של ירושלים, שקבע כי אסור למכור בתים ליהודים. "אף אחד לא אמר מילה על פסק ההלכה הזה", רטן בן גביר.

לדבריו, "אם זה היה הרב שמואל אליהו או הרב דב ליאור, להבדיל אלף אלפי הבדלות, היו חקירות והמדינה הייתה על הרגליים. על הרשויות המוסמכות להורות על חקירת המופתי והעמדתו לדין".

מוקדם יותר היום הושבעו ארבעת הח"כים מ'המשותפת', והפעם ללא הפרובוקציות שעשו בעת השבעת הכנסת כולה, היום הם נאלצו "להיכנע", לאחר ששכרם ורכבם נשלל, ועמדו מולם סנקציות נוספות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר