ארגוני הפשע

המפכ"ל: "נעמיק אכיפה - הגלויה והסמויה"

מתחילת השבוע אירעו מספר אירועים פליליים ברחבי הארץ. מפכ"ל המשטרה החדש נאם בטקס לקראת יום העצמאות, והבטיח לטפל ביד קשה נגד ארגוני הפשיעה • צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במטה הארצי של המשטרה בירושלים נערך היום (שלישי) טקס מיוחד לקראת יום העצמאות, במהלך הטקס התייחס מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי, לאירועי האלימות והפשיעה שהתרחשו בימים האחרונים ברחבי הארץ.

המפכ"ל סיפר על האירועים שהתרחשו מתחילת השבוע ואמר: "אנו עדים בימים האחרונים לרצף אירועים פלילים חמורים ברחבי הארץ, כשחלקם גבו חיי אדם. המאבק המשטרתי בפשיעה החמורה והעבריינים נמשך כל העת, מעל ומתחת לפני השטח, באמצעות מגוון כוחות ואמצעים, כולל יחידות מיוחדות".

"אנחנו", הוסיף המפכ"ל, "נמשיך להיאבק בנחישות ולסכל פשיעה חמורה ומאורגנת, למען שלום הציבור ובטחונו. נעמיק את האכיפה במישור הגלוי והסמוי, נשתמש בכל הכלים שברשותנו ולא ניתן לארגוני הפשיעה להרים ראש או נשק".

"ידע כל ארגון פשיעה, שהזרוע הארוכה של המשטרה תגיע אליו ותרדוף אותו בכל מקום, עד שימצא עצמו מאחורי סורג ובריח. אין לי ספק כי אתם השוטרים, כמי שעומדים בקו הראשון ונושאים במשא הכבד, תבצעו את המוטל על המשטרה על הצד הטוב ביותר וכי במאמץ מלוכד, נוכל לכל משימותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר