נפל מגובה 4 קומות

נס מצולם: יהודה בן ה-11 ענה לאמו - אחרי ימים ללא הכרה

"נחלי דמעות התרגשות נשפכו במחלקת טיפול נמרץ, כשיהודה שלנו התעורר לפתע מול אמו"; תיעוד מרגש מבית החולים, בו אושפז בן ה-11 שנפל בשבת מגובה ארבע קומות, ונפצע קשה מאוד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילד ואמו, ב'טיפול נמרץ' (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

נס - מול המצלמות: נחמן יהודה בן ה-11, שנפל בשבת האחרונה מגובה ארבע קומות, נפצע קשה ואיבד את הכרתו, התעורר בבית החולים.

האירוע התרחש בשעת סעודה שלישית, בגינת משחקים בשכונת בית ישראל, כאשר כמה ילדים טיפסו על גג של מתקן מחבלים, ולפתע חבל נקרע והם נפלו. בעוד החברים יצאו ללא פגע, נחמן נפצע באורח בינוני, הובהל לבית החולים ובהמשך מצבו הידרדר והוא איבד את הכרתו.

במד"א דיווחו: "התקבל דיווח במוקד 101 על ילד שנפל מגובה והובא למרפאה מקומית בירושלים. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק ילד בן 11, עם חבלות בפלג גופו העליון, לאחר שנפל מגובה רב".

במשך מספר ימים שכב הילד ללא הכרה, מורדם ומונשם ב'שערי צדק', ובמהלכם הוא עבר ניתוח מורכב וארוך בכבד, שנפגע באופן ישיר מעוצמת הנפילה מהגובה הרב.

בקהילת 'מחנה ישראל' של הרב אהרון פיינהנדלר, בה חבר אבי המשפחה הרב אורן לוי, נשאו תפילות רבות לרפואתו, והעתירו בתחנונים להצלת חייו.

אמש, לפתע, התעורר נחמן יהודה, החל לשוחח עם אמו בקול חלוש והגיב לדבריה. השמועה על כך פשטה, אצל הקרובים והמכרים, וההתרגשות גדולה ביותר.

האם אף שלפה מצלמה ותיעדה את בנה מעביר מסר. "אני מרגיש טוב, ומודה לכולם על כל התפילות", אמר נחמן יהודה בן ה-11.

נחמן, טרם האסון

"קשה לתאר במילים את עוצמת ההתרגשות של כולנו", אומרים בני המשפחה בשיחה עם 'כיכר השבת'. "נחלי דמעות, של שמחה לשם שינוי, נשפכו שם ובכל מקום אליו הבשורה הגיעה".

אך הקרובים מדגישים: "המצב עדיין לא פשוט בכלל. לא סתם הוא עדיין ב'טיפול נמרץ'. יש חשש לפגיעה באיברים פנימיים ולזיהומים כאלו ואחרים".

"לכן התקיימה בצהריים תפילת רבים, במערת הסנהדרין הסמוכה לקבר שמעון הצדיק, ואנחנו מבקשים גם מכל הציבור", הם אומרים: "התפללו על נחמן יהודה שלנו, ילד מתוק וחינני, השרוי בסכנה".

שמו המלא של הילד, לתפילה: נחמן יהודה בן מיטל, לרפואה שלימה, בתוך שאר חולי ישראל.

מודעת התפילה במערה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר