המו"מ להקמת ממשלה

דיווח: התקדמות חיובית בפגישתם של נתניהו ובנט

רה"מ נתניהו ויו"ר 'ימינה' בנט, נפגשו בפעם הרביעית מאז הבחירות, שעות בודדות לפני טקסי יום הזיכרון, כחלק מהמו"מ להרכבת ממשלה • האם זו היתה הפגישה המכרעת, לחיוב? (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שבוע מאז בנימין נתניהו קיבל את מלאכת הרכבת הממשלה, וכבר קיים רה"מ ארבע פגישות עם מי שהיה שותפו לגוש הימין ומעט ניסה לצאת החוצה, יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט.

במערכת הבחירות דחק בנט בבוחריו כי "נתניהו צריך להתחלף", אך הדגיש שלשם כך הוא זקוק למספר מנדטים גבוה. משלא כך הייתה התוצאה, בנט החל בימים האחרונים להתקרב חזרה לנתניהו, כולל הצהרה כי "אצבעות אנשי 'ימינה' יתמכו בהקמת ממשלת ימין לאומית".

גם היום נפגשו השניים, לפני תחילת טקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, בלשכת ראש הממשלה נתניהו. במקביל צוותי המשא ומתן של המפלגות נועדים בימים האחרונים ברציפות, ובפרסום ההודעה המשותפת נמסר כי הצוותים ימשיכו להיפגש - אך לא נמסר מתי יישבו שוב נתניהו ובנט.

העיתונאית דפנה ליאל כתבה כי "גורמים שמעורבים בשיחות בין נתניהו לבנט מדווחים: הפגישה היתה חיובית, נרשמה התקדמות בין הצדדים".

ע"פ דיווח ב'גלובס', נתניהו הציע ל'ימינה', על שבעת המנדטים בלבד שלה, את התיקים הבכירים שמחזיקים כיום אנשי 'כחול לבן' ובראשם תיקי הביטחון, החוץ והתרבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר