"אידיוטים שימושיים"

ח"כ סמוטריץ' נגד שת"פ עם עבאס: "טיפשים"

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', ממשיך בקו התקיף נגד הקמת ממשלת ימין שתישען על רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס למרות הלחצים מהליכוד: "אידיוטים שימושיים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בצלאל סמוטריץ' (צילום: כיכר השבת)

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'הציונות הדתית', מחריף את עמדתו נגד הקמת ממשלת ימין, בראשות בנימין נתניהו, שתישען על תמיכה של מפלגת רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס.

סמוטריץ' ציית בחשבון הטוויטר שלו קטע מריאיון של עבאס בו הוא מדבר על הלאומניות, וכתב: "קומץ הטפשים בימין שמנסה לשכנע אותנו שעבאס החדש זנח את המאבק הלאומי ומתמקד רק במישור האזרחי. כמה תמימים אתם צריכים להיות כדי לקנות את הבלוף הזה?! לידיעתכם, הראיון הזה הוא מהבחירות האחרונות. אתם בסך הכל אידיוטים שימושיים ב"ג'יהאד האזרחי" של התנועה האסלמית".

ממשלה בתמיכת רע"מ? "לא יקום ולא יהיה"

כמו כן, במהלך דיון פומבי עם איש התקשורת שמעון ריקלין, כתב סמוטריץ' כי עדיפה ממשלה בראשות יאיר לפיד ונתפלי בנט על פני ממשלת ימין שתישען על עבאס: "האלטרנטיבה היא ממשלת ימין על מלא! רק שבמקום להתאמץ עליה אתם רצים לזרועותיהם של תומכי טרור. גם בחירות חמישיות עדיפות בהרבה על ההתאבדות הזו. ואתה יודע מה, גם יצור כלאיים שלהערכתי לא יקום ואם כן אז יחזיק מעמד חודשים ספורים ויתרסק והימין יחזור כמו גדול עדיף על הרס הימין והציונות".

יו"ר 'הציונות הדתית' הוסיף וכתב: "לא מקימים ממשלה שנסמכת על מי שמטרתם היתה ונשארה הרס המפעל הציוני". לדבריו: "ההיסטוריה לא תסלח למי שיהיה מעורב בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר