איך מנקים סיר שרוף? טריק מנצח - ללא שפשוף

שכחתם את הפסטה על האש ועכשיו הסיר עומד חרוך, יתום ומבויש על השיש ומחכה לטיפולכם? באנו לעזור עם 3 שיטות מנצחות לניקוי סירים ומחבתות שרופים או מלוכלכים קשות (ניקיון)

(צילום: shutterstock)

לשטוף כלים זו לא משימה מדהימה במיוחד וכשמדובר בסיר חרוך, הייאוש רק גובר. יתכן שאף שקלתם להיפטר מהסיר לצמיתות. אבל מה אם נגיד לכם שאפשר לנקות סירים ומחבתות שרופים בקלי קלות ובלי לשפשף? להלן שלוש שיטות יעילות ופשוטות - כל אחת טובה במיוחד לסוג מסוים של סיר או מחבת.

1. שיטת המים הרותחים
טובה בעיקר למחבתות וסירי טפלון

ראשית, נקו מהמחבת בעזרת כף עץ כמה שיותר שאריות אוכל. מלאו את המחבת או הסיר במים, החזירו לכיריים והביאו לרתיחה. אם הלכלוך קשה במיוחד, הוסיפו למים סבון כלים לפני הרתיחה שירככו את החלקים השרופים והחום ישחרר אותם לגמרי.

לאחר הרתיחה, הסירו מהאש, המתינו שהמים יתקררו ונקו את המחבת או הסיר כרגיל. אין צורך לשפשף - ובמקרה של טפלון, זה גם לא מומלץ, אחרת הציפוי ייהרס.

2. שיטת הסודה לשתייה
טובה לכלל הסירים והמחבתות ומביאה תוצאות מעולות

כשהכתמים על הסירים והמחבתות עקשניים, שפכו סודה לשתייה על כל התחתית הפנימית שלהם ואז שפכו מעל מים רותחים. תנו לתערובת להתקרר לגמרי ואז שטפו ונקו את הסיר כרגיל.

3. שיטת הסודה לשתייה והחומץ
טובה בעיקר למחבתות וסירים מנירוסטה

אם סבון הכלים או הסודה לשתייה לא מספיקים, מכסים את תחתית הסיר או המחבת בסודה לשתייה ואז יוצקים מעל שכבה של חומץ לבן. לאחר שהתערובת מפסיקה לבעבע, שוטפים היטב במים וסבון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר