בהלווית סגנו

מפקד משמרות המהפכה: "שמחת הישראלים תיעלם בקרוב"

המכות שסופגת הנהגת איראן לאחרונה, בזו אחר זו - האחרונה שבהן מותו הפתאומי של סגן מפקד משמרות המהפכה מ'התקף לב' - מטילות עליה דכדוך ומובילות לאיומים (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: סוכנות הידיעות תסנים/ויקיפדיה)

מפקד משמרות המהפכה האיראניים, חוסיין סלאמי, מאיים היום (שני): "אנו אומרים לישראלים: שמחתכם הנוכחית תיעלם בקרוב" .

את הדברים אמר הבכיר האיראני, במהלך דברי פרידה שהשמיע במטה הראשי של הארגון בטהרן, מסגנו מוחמד חג'אזי, שמת אתמול מהתקף לב פתאומי.

תחילה ספד סלאמי לחג'אזי ואמר: "הוא שתל את ההתנגדות במשך עשר שנים. האמונה של העם האיראני ושל כוח ההתנגדות של ה'באסיג'' הוא תוצר של המפקד הזה".

"אופקיו הארוכים של הג'יהאד, בזכות השהיד חג'אזי, לא הסתיימו בגבולות איראן", שיבח מפקד משמרות המהפכה: "הוא השלים מה שצריך כדי להביס את הציונים".

האלוף סלאמי המשיך: "יחד עם האחים בחיזבאללה, הוא סיפק את התנאים לשבירת המשטר הציוני הרקוב. הציונים הכניסו אותו לרשימת ההתנקשות שלהם וחיפשו הזדמנות לתקוף את המפקד הגדול הזה".

בשלב זה איים סלאמי: "אנו אומרים לציונים, ששמעתי שהם מאושרים: השמחה שלכם תחלוף בקרוב, ואתם תיעלמו על ידי האומה שגירשתם".

זהו החשוד בפיצוץ במתקן בנתנז (צילום: טוויטר )

"אל תהיו מאושרים... נמשיך בדרך, אף אחד לא יעזוב את החזית הזו, והתעלות תמיד יהיו מלאות באנשים שאין מאחוריהם שריון. הג'יאהד נכד כל שדי העולם, העומדים נגד האסלאם, יימשך", סיים מפקד משמרות המהפכה של איראן.

ברקע הדברים, כמובן, הפעולה הדרמטית המיוחסת לישראל, במסגרתה נוצרה חבלה חמורה במתקן הגרעיני בעיר נתנז, שלאחריה השמיעה איראן התחייבות לנקמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר