אחרי שנפגשו. צפו

נתניהו: "אבסורד שבנט יהיה ראש ממשלה"

אחרי שנפגשו, ניגשו נתניהו ובנט לחדרי סיעותיהם, כדי למסור הצהרה לתקשורת על הדרמה הפוליטית סביב 'הועדה המסדרת'. בהמשך, הגיע נתניהו לחדר סיעת יהדות התורה. צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' באייר תשפ"א | 19.04.21
נתניהו, בחדר סיעת הליכוד (צילום: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר היום (שני) הצהרה לתקשורת, באשר לאפשרות כי יו"ר 'ימינה' בנט יתמוך בעמדת השמאל בהצבעה על הרכב 'הוועדה המסדרת' של הכנסת, וביקר אותו באופן חסר תקדים מאז הבחירות.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד תקף נתניהו את ח"כ נפתלי בנט, זמן קצר אחרי שנפגש עמו פעם נוספת - וככל הנראה יצא מפגישה זו מאוכזב.

"הציבור יבחר ישירות את ראש הממשלה, בבחירות בזק, בלי לפזר את הכנסת", הסביר תחילה נתניהו את פשר הצעת החוק שהונחה היום בתיאום עמו, להליכה לבחירות ישירות לראשות ממשלה בתוך כחודש.

נתניהו הוסיף, לגבי ההצבעה על הוועדה המסדרת: "היום מגיע גם רגע האמת של בנט; עליו להפסיק לדהור לממשלת שמאל. עליו לתמוך בעמדתנו בוועדה המסדרת, ולתמוך בבחירות האישיות. עם בנט לא יעשה זאת - הוא יחבור לשמאל".

"אבסורד שבנט יהיה ראש ממשלה", חתם נתניהו במשפט משמעותי, שמשקף ככל הנראה את המבוי הסתום אליו נקלע ככל הנראה המו"מ בין השניים להרכבת ממשלה.

לאחר מכן, בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד, הוסיף נתניהו: "בנט אמר בבחירות שלא יהיה ראש ממשלה עם 10 מנדטים, כי זה לא מוסרי ולא דמוקרטי, אבל זה מה שהוא עדיין מנסה לעשות כרגע עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת".

"הם דנים עכשיו בממשלה של השמאל. הם קוראים לזה אחדות, אבל זו ממשלה של השמאל עם שיתוק פריטטי, שמוכר לכם. זה דבר רע מאוד לעם ישראל, וזה כמובן לא משקף את ההתחייבויות של בנט מהבחירות", הדגיש רה"מ.

נתניהו, בסיעת יהדות התורה (צילום: ישי כהן)

בתום הישיבה, נכנס ראש הממשלה נתניהו לחדרה של סיעת יהדות התורה, כפי שתכנן, ככל הנראה כדי לשכך את המתיחות עם החברים החרדים.

יצוין, כי בשעה זו נפגש יו"ר מפלגת ימינה, בנט, עם יו"ר 'תקווה חדשה' סער, ובעוד זמן קצר ימסור את הצהרתו בעניינים הפוליטיים העומדים על הפרק.

נתניהו, בחדר סיעת יהדות התורה (צילום: דוברות)
נתניהו, בחדר סיעת יהדות התורה (צילום: דוברות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר