השר אריה דרעי:

"בסבירות גבוהה תוקם ממשלת לפיד-בנט; נלך לאופוזיציה"

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התייחס בישיבת סיעת ש"ס הסגורה למצב הפוליטי, והתבטא כי בסבירות גבוהה תוקם ממשלת לפיד-בנט, וש"ס תלך לאופוזיציה. "אנחנו לא במקום של לאיים על נתניהו", אמר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

נערכים לאופוזיציה: יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התייחס בצהריים (שני) במהלך ישיבת סיעת ש"ס בכנסת לפלונטר פוליטי והתבטא כי "בסבירות גבוה תוקם ממשלת לפיד - בנט, ש"ס תלך לאופוזיציה, אנחנו לא במקום של לאיים על נתניהו".

דקות לאחר שסיים את פגישתו עם נפתלי בנט, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף את בנט והזהיר מפני ממשלת לפיד - בנט ואמר: "בנט אמר בבחירות שלא יהיה ראש ממשלה עם 10 מנדטים כי זה לא מוסרי ולא דמוקרטי, אבל זה מה שהוא עדיין מנסה לעשות כרגע עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת".

לדבריו: "הם דנים עכשיו בממשלה של השמאל. הם קוראים לזה אחדות אבל זו ממשלה של השמאל עם שיתוק פריטטי שמוכר לכם. זה דבר רע מאוד לעם ישראל. זה כמובן לא משקף את ההתחייבויות של בנט מהבחירות".

אך נראה שלא רק ראש הממשלה נתניהו סבור שבנט ולפיד מתקדמים לקראת הקמת ממשלה משותפת. ל'כיכר השבת' נודע כי יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התייחס בישיבת סיעת ש"ס למצב הפוליטי והעריך כי השניים צפויים להקים ממשלה בקרוב.

לדברי דרעי בשיחה עם חברי כנסת מהמפלגה: "המצב לא פשוט, איך שזה נראה כעת בסבירות גבוה תוקם ממשלת לפיד - בנט. אפשר לחפש את האשמים, אבל זה המצב כעת".

דרעי התייחס ליום שאחרי ממשלת הימין בראשות נתניהו והתבטא: "אנחנו לא במקום של לאיים על נתניהו, אמרנו שהולכים עם הליכוד וכך זה יהיה - במצב כזה אנחנו נלך לאופוזיציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר