הקטל בכבישים

הלילה: ארבעה הרוגים בתאונות קטלניות

כוחות הצלה ומשטרה הוזעקו לפנות בוקר לרחוב יהושוע בן נון בתל אביב, שם נמצא רוכב קורקינט מוטל על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, מותו נקבע במקום • חשד לפגע וברח (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

חשד לפגע וברח: רוכב קורקינט נמצא הבוקר (שלישי) כשהוא מוטל מחוסר הכרה בצומת הרחובות יהושוע בן נון-ז'בוטינסקי בעיר תל אביב. לאחר מאמצי החייאה, כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לפגע וברח.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אדם המוטל על הכביש ולצידו קורקינט בפינת הרח' יהושוע בן נון-ז'בוטינסקי בת"א, כשחבלות על גופו. בוחני התנועה של מחוז חוקרים את נסיבות האירוע וחסמו את קטע הכביש, לצד איסוף ממצאים בזירה".

כזכור, הולך רגל כבן 30 נהרג כשנדרס בשעות הערב בכביש 40 מרכב חולף. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום, נהגת הרכב הפוגע לא נזקקה לטיפול רפואי.

פראמדיקית מד"א גלי סופר וחובש מד"א יששכר וייס אומרים כי: "כשהגענו למקום הולך הרגל שכב על הנתיב השמאלי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה במרחק של עשרות מטרים מהרכב. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים והנשמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

באותו הזמן, תאונה קטלנית בין שני אופנועים בכביש 44 סמוך לאזור. בתאונה צוותי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של אחד מרוכבי האופנוע לאחר מאמצי החייאה, ורוכב האופנוע השני נפצע במצב קשה ופונה לבית החולים 'תל השומר' כשהוא מורדם ומונשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר