פרסום ראשון

נעצר חשוד בהצתת הפרחים שנגנבו מהקברים ביום הזיכרון

הקיצוני שהתחפש לאישה במאה שערים ונעצר בידי המשטרה, חשוד במעורבות בהצתת זרי הפרחים ונרות הנשמה שנגנבו מקברי חללים ביום הזיכרון האחרון • מחר יובא החשוד לבית המשפט (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' באייר תשפ"א | 20.04.21
(צילום: ישראל קרויס)

פרסום ראשון: אחד מהחשודים במעורבות בחילול זכרם של חללים שנהרגו על קידוש השם בעת שירותם הצבאי או בפיגועי טרור - נעצר בידי משטרת ישראל.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', לפני זמן קצר עוכב בשכונת מאה שערים בירושלים גבר המחופש לאישה, ונלקח למעצר על ידי כוחות המשטרה שפשטו על האזור.

מתברר, כך נודע, כי הוא חשוד במעורבות בהצתת זרי הפרחים ונרות הנשמה שהניחו משפחות שכולות על קברי יקיריהם בהר הזיתים, ביום הזיכרון האחרון, ויתכן אף בגניבתם משם.

מעשה זה עורר סערה רבה, ופורסמו לו גינויים רבים במערכת הפוליטית, מראש הממשלה והרמטכ"ל ועד אחרון הח"כים ב'יהדות התורה'.

הפרסום ב'כיכר השבת'

לפני זמן קצר עדכנה המשטרה, לגבי מעצר החשוד במעשה, שיובא מחר לבית המשפט להארכת מעצרו: "כוחות רבים ממשיכים בפעילות לאיתורם ומעצרם של חשודים באירועי אלימות, גרימת נזק וסיכון ביטחון ושלום הציבור, שאירעו בחודשים האחרונים בירושלים".

"במהלך הפעילות בשעות האחרונות, הצליחו בלשי המשטרה לאתר את אחד מהחשודים, על אף שזה ניסה להסתיר עצמו תחת כסות בגדי אישה. החשוד נעצר, והועבר לחקירה ביחידה המרכזית ירושלים".

לפי המשטרה, נ"גם במהלך פעילות זאת בשעה האחרונה, וכפי שארע הלילה, עם כניסת כוחות המשטרה לשכונה, החלו עשרות להפר את הסדר ולהפריע לפעילות אנשי החוק, תוך קריאות ויידוי חפצים לעברם".

"אנו נמשיך לפעול בנחישות לאכיפת החוק ומיצוי הדין עם מעורבים באירועי אלימות ופגיעה בביטחון הציבור", הדגישו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר