אחרי הכישלון במליאה

הליכוד נגד בנט: "דוהר לממשלת שמאל"

על אף ההסכם שרקמה עם 'ימינה' ונפל בגלל הצבעת רע"מ, במפלגת הליכוד מאשימים את יו"ר המפלגה נפתלי בנט • ח"כ איילת שקד: "בחירות חמישיות אינן אפשרות" (פוליטי מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בליכוד חוששים שבנט זונח את נתניהו והולך עם לפיד לממשלה שוויונית. על אף הסיכום שהושג אתמול בין מיקי זוהר לאיילת שקד על כוח יתר לימינה בוועדה המסדרת, שנפל רק בגלל הצבעת הנגד של רע"מ, בליכוד מאשימים היום את נפתלי בנט, יו"ר ימינה, בחבירה לשמאל.

"‏בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת", נכתב בהודעת מפלגת הליכוד. "מי שרוצה ממשלת ימין לא מצביע נגד הימין עם גוש השמאל בכנסת כפי שבנט עשה אתמול בלילה, ולא מנהל איתו מו"מ על חלוקת תפקידים לניצן הורוביץ, מרב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה". הסיבה להאשמה היא העובדה שבשורת הצבעות שניסה לקדם אמש יו"ר הוועדה המסדרת, חבר הליכוד מיקי זוהר, נציגי ימינה, מתן כהנא ועידית סילמן, הצביעו כפי שהצביעו גוש מתנגדי נתניהו.

הדברים הם המשך למתקפה של רה"מ בנימין נתניהו אתמול בישיבת הסיעה, אחרי שיחה בין השניים ולפני ההצבעה במליאה: "אבסורד שראש מפלגה עם שבעה מנדטים יהיה ראש ממשלה. אם בנט לא יתמוך בהצעתנו להקמת הוועדה המסדרת - הוא יחבור לשמאל".

חברת הכנסת איילת שקד, מספר 2 בימינה, אמרה היום בוועידת איגוד התאגידים העירוניים באילת, כי "מפלגתה עדיין רוצה בהרכבת ממשלה ע"י בנימין נתניהו, אבל בחירות חמישיות אינן אפשרות". בכך מתייצבת שקד לצד בנט, ומכשירה את דעת הקהל הימני לממשלה שוויונית עם לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר