מחלוקת בליכוד

רגב: "לוין וזוהר אחראים לכישלון בהצבעה"

במפלגתו של נתניהו, מפלגת 'הליכוד', נשלפים חיצים, אחרי איבוד השליטה בכנסת, אך במפלגה מכחישים את הציטוטים • בגוש מתנגדי נתניהו כועסים על יאיר לפיד (פוליטי, החדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מירי רגב (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

'הליכוד' הפסידה אתמול (שני) בהצבעה דרמטית במליאה את השליטה בוועדה המסדרת בכנסת, ובכך נתנה פתח לשינויים אפשריים גם ללא ממשלה, כמו הדחת יו"ר הכנסת.

ההפסד בהצבעה בא אחרי שבליכוד נכנעו לדרישת ימינה והעבירו לה נציג מטעמם בוועדה, אך רע"מ מנעה זאת כשהצביעה נגד.

ביממה שאחרי, כאבי הראש של בנימין נתניהו גדלו: מלבד המבוי הסתום בהרכבת הממשלה, בכירים במפלגתו החלו להתקוטט ביניהם על האחריות לכישלון.

ב'כאן 11' פורסם כי שרת התחבורה, מירי רגב, תקפה את יו"ר הכנסת יריב לוין ויו"ר הוועדה המסדרת מיקי זוהר, האשמים בעיניה בהפסד: "שניהם האחראים לכישלון. אצל אדלשטיין זה לא היה קורה". ראש הממשלה בנימין נתניהו, שצריך להשקיט את הרעש גם בבית פנימה, השיב לה: "בתחבורה את מבינה, בפוליטיקה קצת פחות". בדיווח נאמר כי שלושה גורמים שנכחו באירוע אף שמעו את רגב קוראת לשניים "חבורת אפסים".

מ'הליכוד' נמסר בתגובה "זהו שקר מוחלט. לא היה ולא נברא".

בינתיים בגוש מתנגדי נתניהו רחוקים מאוד מהסכמות לממשלה, ובחירות חמישיות הן אפשרות סבירה. ב'חדשות 12' דווח כי גורמים בשמאל תקפו את יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, על ניסיונו להשיג את המנדט מנשיא המדינה - במקום לסגור הסכם עם יו"ר ימינה, נפתלי בנט.

ב'חדשות 13' פורסם כי על אף ניסיונותיו להראות ש"תפקידים אינם בעיה", לפיד לא מוכן להתקפל בפני בנט. על פי הדיווח, ימינה רוצה את תיקי הפנים והמשפטים במסגרת הממשלה השוויונית, אך לפיד מסרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר