פלונטר פוליטי

ח"כ שמחה רוטמן: לא נשב בממשלה 'בראשות' עבאס

"מי שמוכן לתת את המפתחות של מדינת ישראל כולה לידיו של מנסור עבאס, אני מאחל לו שלא יצליח. עולם התורה לא על כף המאזניים", כך התבטא ח"כ שמחה רוטמן באולפן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) התארח באולפן 'כיכר השבת' והסביר את ההתנגדות של סיעתו לתמוך בממשלת ימין שתישען על רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני עדיין לא שמעתי מאדם אחד שאמר לי שאפשרי להקים ממשלה עם מנסור עבאס. אני שומע המון שמועות והמון תדרוכים, ופלא בעיני שרק אנחנו אומרים את הדעה שלנו בנושא.

"היה אחד שחתם לפני הבחירות על מסמך שהוא לא ישב בשום אופן עם המפלגות הערביות, נתניהו עצמו גם אמר זאת במפורש, ולכן אנחנו לא חלק מהסיפור הזה".

ולכן אתם הולכים ללכת לבחירות חמישיות או לאופוזיציה, העיקר שלא תהיה ממשלה שתישען על מנסור עבאס?

"ההתחייבויות שלנו כלפי הציבור, כלפי הבחורים וכלפי עצמנו היא לא לשבת בממשלה שראש הממשלה האמיתי שלה יהיה מנסור עבאס. ומה שראינו השבוע זו לא הצבעה חד פעמית, אלא השפעה ובעל זכות ווטו שתהיה לו, והוא יהיה זה שיוכל לפרק את הממשלה בכל רגע נתון".

ראינו השבוע את הביקור של ראש הממשלה בסיעת יהדות התורה, ואת הביקורת שנשמעה שם, כולל בעיתוני המגזר על הציונות הדתית, על כך שאתם מפקידים את עולם התורה לטובת ארץ ישראל?

"כן כן. מי שמוכן לתת את המפתחות של מדינת ישראל כולה לידיו של מנסור עבאס, אני מאחל לו הצלחה, או יותר נכון אני מאחל לו כישלון, נקודה סוף פסוק. עולם התורה לא על כף המאזניים".

אומרים במפלגות החרדיות שלציונות הדתית יהיה מי שידאג, יהי להם את נפתלי בנט, אבל החרדים יאכלו את הקש?

"בינתיים היחיד שדאג, גם בכנסת הזאת וגם בכנסת הקודמת לעולם התורה היה בצלאל סמוטריץ'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר