בת 60 במצב קשה

רכב נכנס במסעדה; תשעה בני אדם נפצעו

נהג רכב איבד שליטה ופגע ביושבי מסעדה בבת ים. אשה אחת כבת 60 נפצעה במצב קשה, היא הורדמה עם חבלה רב מערכתית. נהג הרכב במצב בינוני, ושבעה נפצעו קל (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' באייר תשפ"א | 22.04.21
(צילום: דוברות מד"א)

רכב שנסע הבוקר (חמישי) ברחוב רוטשילד בבת ים, איבד שליטה ועלה על מדרכה עליה ישבו סועדי מסעדה. כתוצאה מהתאונה, תשעה אנשים נפצעו, בהם אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. שאר הפצועים במצב קל.

רגע התאונה (מתוך מצלמת אבטחה)

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון אישה כבת 60 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם מונשמת. נהג הרכב, גבר בן 78, במצב בינוני עם חבלת חזה ו-7 במצב קל.

החובשים של מד"א חגי נתני ומעוז ויברמן סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, הרכב עלה המדרכה ופגע במספר שולחנות. אישה כבת 60 שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה. נהג הרכב ישב באוטו כשהוא בהכרה ופצוע באורח בינוני ופצועים נוספים שנפגעו באורח קל התהלכו במקום. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו למקום בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועים, העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים וולפסון".

משטרת ישראל מסרה כי פתחה בחקירת נסיבות התאונה "בוחני התנועה של מחוז תל אביב חוקרים את נסיבות האירוע וחסמו את קטע הכביש, לצד איסוף ממצאים בזירה".

בתוך ארבעה חודשים בישראל, נהרגו כ-100 בני אדם בתאונות דרכים. מניתוח המספרים שמפרסמת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 44 בני אדם בשטח עירוני, עלייה משמעותית בהשוואה לשנה שעברה, אז נכון לסוף אפריל מספר ההרוגים בכבישים עירוניים היה 31. גם באשר להולכי הרגל, שנת 2021 קטלנית במיוחד: מתחילת השנה נהרגו 29 הולכי רגל, לעומת 15 בארבעת חודשיה הראשונים של השנה שעברה.

עו״ד תומר נגולה, בא כוח הנהג, מסר: "מדובר בתאונה מצערת שנחקרת ברגעים אלה ממש ע"י משטרת ישראל. בשל מורכבות זירת התאונה, מספר רב של בוחני תנועה הגיעו וחוקרים את האירוע".

"הנהג מאושפז בבית החולים וולפסון ומסר גרסה ראשונית, מעורפלת וחלקית לחוקרים וזאת לאור מצבו הרפואי הקשה. צר לי כי בכלל נעשה ניסיון לגבות ממנו גרסה לאור מצבו".

"מיד לאחר אירוע התאונה יצאתי ביחד עם צוות עורכי הדין מהפירמה לזירת התאונה. לאור זיהום הזירה ופגיעה בראיות על ידי התקהלות גדולה קיים חשש גדול לעיוות דין עבור מרשי. לכן הוצאנו צוות בוחני תנועה של משרדנו ובשלב זה נראה כי התאונה, על אף תוצאותיה הקשות, לא התרחשה באשמת הנהג", סיים הסניגור.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר