פלונטר פוליטי

נתניהו בסוף דרכו? יוסי אליטוב באולפן 'כיכר'

המתווה שהחרדים יציגו לנתניהו; הסיכוי להקמת ממשלת בנט-לפיד; ההשלכות על הציבור החרדי והדרך לאופוזיציה • עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למתווה שהסיעות החרדיות דוחפות אליו ימים לפני תום ימי המנדט של בנימין נתניהו. צפו בריאיון המלא.

לדבריו: "יש לנתניהו בעצם 12 ימים להציג ממשלה אחת ויחידה, ואנחנו קוראים לה ממשלת פוטין מדבדב. שזה אומר, נתניהו מפנה את מקומו בראשות הממשלה נותן ליריב לוין, ליולי אדלשטיין, או למישהו אחר מוסכם שיהיה ראש ממשלה, והוא נבחר לשמש כראש ממשלה חילופי על אותה פלטפורמה שהוא וגנץ השתמשו.

יוסי אליטוב בריאיון לישי כהן

"אגב, האופציה הזאת עלתה לפני כמה שבועות, גם אתה צייצת עליה, והיא עולה כבר מערב פסח בבנק של הצעות אבל הגענו למצב שזאת ההצעה היחידה, אם תרצה נקרא לזה התחנה האחרונה. וגדעון סער ובנט אגב, ביומיים האחרונים החליטו ביניהם שהממשלה היחידה שהם מאפשרים לנתניהו להישאר זה שהם נותנים לו את רחבת הריקודים עד סוף 14 יום שנותרו עכשיו, זו ממשלה שביבי שר חוץ וראש ממשלה חלופי, ומפנה את בלפור.

"יריב לוין ראש ממשלה מלא, גדעון סער שר אוצר, נפתלי בנט שר ביטחון, גברת שקד שרת חוץ... סליחה גברת שקד הולכת לקבל תיק חינוך עם עוד תיק. דרעי בפנים, גפני בכספים, וליצמן בכספים כמובן".

אליטוב הוסיף: "זה שאדון גדעון הופך להיות שר אוצר והוא יקבל את כל תכנית ההיחלצות מהמשבר הכלכלי של ישראל... אגב באופציה כזאת ביבי נשאר בעל הבית כמעט על מלא. אנחנו מדברים פה על נגיעות של דעת קהל".

"אני משתף אותך על שיחה מהבוקר עם דמות חרדית מאוד חשובה", הוסיף עורך 'משפחה': "שהם אומרים שהם נותנים לביבי עוד 48 שעות. אומרים לא ביום ראשון בבוקר הוא יראה כולנו שמה, לא נאיים עליו, אין לנו מה לחפש אצל לפיד ובנט. אבל נגיד לו אנחנו טובעים במים ועיוורון פוליטי השתלט עליך. זאת האופציה האחרונה שנשארה לך.. אגב ימין מלא מלא אמיתי. לא עם סיפורי ביבי של פעם עם ניסנקורן...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר