"חריג בציבור הדת"ל"

הגאון רבי אריה שטרן נגד משרד הבריאות: "להכניס ילדים לבתי הכנסת"

הגאון רבי אריה שטרן, מבכירי רבני הציונות הדתית, יוצא נגד הוראת משרד הבריאות ומורה לבתי הכנסת הדת"ל, להכניס גם ילדים שלא התחסנו; "מדובר בהתבטאות חריגה מאוד" (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגאון רבי אריה שטרן (צילום: פלאש 90)

הגאון רבי אריה שטרן המכהן כרב העיר ירושלים, המשתייך למגזר הדתי לאומי, יוצא בהוראה חריגה לבתי הכנסת וקורא להם להכניס גם ילדים.

אחד מבתי הכנסת של המגזר הדתי לאומי, שאל את הרב מה לעשות עם הילדים מתחת לגיל 16 שאינם מחוסנים, האם להכניס אותם לבית הכנסת, למרות שזה נוגד את הוראות משרד הבריאות.

וכך השיב הרב לתשובה: "במענה לשאלתכם, לאחר ששקלתי וראיתי את הקורה ברחובות העיר ירושלים לעניות דעתי יש לאפשר ללא דיחוי את פתיחת בתי הכנסת גם לילדים מתחת לגיל 16 ללא דיחוי, ובנפשנו הדבר".

"לא ייתכן כי בעוד בכיתות נגמרו ההגבלות ובתחבורה הציבורית וכן במסעדות וקניונים מבלים ושוהים כולם יחדיו , ילדים ומבוגרים, ילדי ישראל יודרו רק מבתי הכנסת".

עוד כותב הרב: "בפרט בתקופה זו שבה לא קר ואפשר לפתוח חלונות וכמובן על כולם להקפיד על מסיכה. על הציבור גם להשתדל לשמור מרחק אחד מן השני".

אחד ממקורביו של הרב אומר ל'כיכר השבת', "מדובר בהוראה חריגה לציבור הדתי לאומי, אנחנו יודעים שאצל החרדים זה מזמן כך, אבל אצלנו זה חידוש שיוצאים נגד הוראה מפורשת של המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר