בעקבות המצב הקשה

המשפחה הוסיפה את השם 'חיים' לאיציק סעידיאן

בעקבות ההחמרה במצבו של איציק סעידיאן, שנפצע במבצע צוק איתן ונפגע בעקבות טיפול כושל של אגף השיקום במשרד הביטחון, צעירי חב"ד ערכו ביקור מרגש בבית הרפואה. בנוסף, הוסיפה המשפחה שם לאיציק (חדשות)

(צילום: צעירי חב"ד)

לאחר ההחמרה במצבו ולבקשת בני משפחתו, נערך ביקור מרגש של צעירי חב"ד ביחידת טיפול נמרץ מחלקת כוויות בבית הרפואה שיבא-תל השומר, שם מאושפז במצב קשה החייל איציק סעידאן.

איציק נפגע באופן טראומתי במיוחד במהלך מבצע צוק איתן, אז היה לוחם בחטיבת גולני. במשך שנים ארוכות הוא נלחם מול אגף השיקום במשרד הביטחון על מנת שיכירו בנכות שלו ובפוסט-טראומה הקשה שנגרמה לו, אולם ללא הועיל.

לפני כשבועיים הגיע איציק למשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה, ולאחר דין ודברים במקום הוא נפגע בתקרית מצערת, לאחר שהצית את עצמו, ביאושו.

מאז הוא מאושפז במצב קשה מאוד במחלקת טיפול נמרץ בבית הרפואה שיבא-תל השומר, שם נלחמים הרופאים על חייו. המקרה העלה לכותרות את כל סוגיית נכי צה"ל ושר הביטחון בני גנץ אף הורה להקים ועדה מיוחדת לנושא בראשותו של זיו שילון.

אל מיטת חוליו מגיעים כל העת חבריו לשירות ובכירי צה"ל ומשרד הביטחון, בהם גם הרמטכ"ל אביב כוכבי ושר הביטחון בני גנץ שהתחייב לטפל בסוגיה הקשה.

בימים האחרונים חלה הידרדרות מדאיגה במצבו, ובני המשפחה אף נקראו לשהות לצידו. בכל רחבי העולם רבים העתירו ומעתירים לרפואתו.

כאמור, גם צעירי חב"ד הגיעו למחלקה בה הוא מאושפז, שם השליח הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד קרא פרק תהילים עם בני משפחתו שיצאו בקריאה לכל קהילות ישראל ובתי חב"ד בארץ ובעולם להקדיש תפילה לרפואתו של החייל יצחק בן לידה.

בנוסף, הוסיפה לו המשפחה את השם חיים. הציבור כולו נקרא לקרוע שערי שמים לרפואת החייל יצחק חיים בן לידיה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר