הליכוד מחפשת חלופה

יו"ר הכנסת יריב לוין סירב להתמנות לרה"מ

ללוין הוצע להיות ראשון ברוטציה עם נתניהו אך סירב, כך דווח בגל"צ • הסירוב מגיע בעקבות הפרסום ב'כיכר' לפיו בסביבת יו"ר הכנסת אמרו שזה "קשקוש חסר היתכנות" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
"קשקוש חסר התכנות"? (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

תשעה ימים לפקיעת המנדט של בנימין נתניהו, והלחץ מממשלה חלופית בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד דוחק את הליכוד לפינה: בגלי צה"ל דווח הבוקר (ראשון) כי ליו"ר הכנסת, יריב לוין, הוצע רשמית תפקיד רה"מ למשך כשנה, נתניהו יכהן כרה"מ חליפי וביתר הכהונה כרה"מ. הצעה זו מגיעה אחרי שבבלפור סירבו במשך שבועות ארוכים לדון בכלל באפשרות זו, הנוגדת את רצון בוחרי הליכוד.

הסירוב הרשמי של יריב לוין להצעה מגיע בעקבות הפרסום ב'כיכר השבת' כבר בשבוע שעבר. בכתבה בה נבחנו האפשרויות לממשלה במצב הנוכחי, הובאו דברים מסביבת יו"ר הכנסת לוין, שדחו את ההצעה וכינו אותה "קשקוש".

בנוסף לאי רצונו של לוין עצמו, גם בקרב בכירים אחרים בליכוד ההצעה אינה קבילה: שרים כגון יולי אדלשטיין (שני ברשימת הליכוד), ישראל כ"ץ ומירי רגב לא יסכימו ל"מינוי מטעם", מה גם שבתקווה חדשה לא מתכוונים להסכים לממשלה בה נתניהו עדיין "המושך בחוטים". כמו שזה נראה כרגע, קצרה הדרך לנתניהו, שפועל בכל כוחו לסיכול ממשלה אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר