"שקעה כמו פסולת"

אינדונזיה: נמצאו שרידים מצוללת שנעלמה

אחרי שביום רביעי האחרון דווח על צוללת אינדונזית שנעלמה עם 53 אנשי צוות, חיל הים האינדונזי מסר כי נצאו שרידים מהצוללת ולכן ניתן לקבוע בוודאות שהצוללת טבעה (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
שרידי הצוללות שהוצגו במסיבת העיתונאים (צילום: Indonesian Navy twitter)

לאחר שבשבוע שעבר דיווח חיל הים האינדונזי כי צוללת עם 53 אנשי צוות על סיפונה איבדה קשר עם החיל, הודיע חיל הים האינדונזי כי החיפושים אחר שורדים מהצוללת נפסקו, לאחר שנמצאו חלקים מהצוללת ברחבי הים.

מפקד חיל הים האינדונזי, יודו מרגונו, מסר כי "לצערי התקווה דועכת עבור 53 אנשי הצוות, שככל הנראה נגמר להם החמצן מתחת למים". יודו העריך כי סיבת הטביעה אינה פיצוץ, אלא לחץ כבד שנוצא על הצוללת הישנה. חיל הים הודיע כי פותח במבצע לאיתור שאר שרידי הצוללת.

במסיבת עיתונאים שערך חיל הים, הוצגו שש חתיכות שאותרו ושויכו לצוללת שנעלמה. "הפסולת נמצאה באיזור בו הים עם עומק של כ-850 מטר, מה שיקשה על איתור שאר החלקים" אמר יודו.

כזכור, בשבוע שעבר צוללת אינדונזית, ועליה 53 אנשי צוות, נעלמה ליד העיר באלי, לאחר תרגיל לא מוצלח שהתקיים לפנות בוקר ביום רביעי. הקשר עם הצוללת אבד לאחר שביצעה 'אימון טורפדו' כ-100 קילומטרים מהעיר באלי. על פי הודעת בכירים בצבא "לאחר שניתן ההיתר להתחיל בצלילה-אבד הקשר".

הצוללת, תוצרת גרמניה, נבנתה בשנת 1979 והייתה צוללת אחת מתוך חמש צוללות שקיימות בצי צבא אינדונזיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר